کارگاه علمی و عملی یکروزه آسیب شناسی و (CPR) در ورزش در سالن شهدا سرخ رود برگزار شد +عکس

کارگاه آموزشی یکروزه آسیب شناسی،کمکهای اولیه و احیای قلبی و ریوی(CPR)  در ورزش با حضور تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران در سالن شهدا سرخ رود برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛کارگاه علمی و عملی آسیب شناسی ، کمکهای اولیه  و احیای قلبی و ریوی (CPR) در ورزش با حضور تعداد زیادی از ورزشکاران،مربیان رشته […]

کارگاه آموزشی یکروزه آسیب شناسی،کمکهای اولیه و احیای قلبی و ریوی(CPR)  در ورزش با حضور تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران در سالن شهدا سرخ رود برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛کارگاه علمی و عملی آسیب شناسی ، کمکهای اولیه  و احیای قلبی و ریوی (CPR) در ورزش با حضور تعداد زیادی از ورزشکاران،مربیان رشته های ورزشی(رزمی،بوکس،بدنسازی،کونگ فو،کیک بوکسینگ،ووشو،ایروبیک،آمادگی جسمانی و… )بمدت یک روزدر سالن شهدا سرخ رود برگزار شد.


این کارگاه آموزشی به همت  اداره ورزش و جوانان،نمایندگی ورزش و جوانان سرخ رود،هیأت رزمی سرخ رود ،هیأت پزشکی ورزشی و آکادمی ورزشی صابر  برگزار شد.
این دوره آموزشی به مدرسی دکتر غلامی مدرس فدراسیون و هیأت پزشکی ورزشی مازندران اجرا شد.

در کارگاه آسیبشناسی ورزشی تمامی آسیبهایی که در حین ورزش بر بدن وارد میشود با روشهای جلوگیری و درمان آن در تمام رشتههای ورزشی مورد بررسی قرار گرفت .
شرکت کنندگان در  ادامه این دوره، توسط دکتر غلامی، کمک های اولیه، نقش مهم امدادگر در مواقع حادثه به ویژه در باشگاه های ورزشی، نحوه کنترل فشار خون، ارزیابی و معاینه مصدوم، احیاء قلبی ـ ریوی(CPR)، آتل بندی و طریقه حمل مصدوم آشنا شدند.

این دوره ها با هدف افزایش دانش ،مهارت ،سلامت  فردی و اطلاعات علمی  مربیان ، ورزشکاران داوران و دست اندرکاران ورزشی تشکیل شده که حدود ۴۰ نفر در این دوره حضور داشتند که به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی هیات پزشکی ورزشی و مدیریت اکادمی و هیات ورزشهای رزمی سرخ رود صدور میگردد.

 

1

2

3

4

5

6

8

9