با کسب دو نشان طلا و یک برنز؛محمودآباد،سوم رقابتهای بوکس جوانان مازندران در آمل شد

بوکسورهای محمودآبادی توانستند پس از سه روز رقابت در مسابقات بوکس رده سنی جوانان مازندران بعد از تیمهای آمل  و قائمشهر  به مقام سومی  دست پیدا کنند. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از محمودآباد ؛مسابقات قهرمانی بوکس شهرهای مازندران در رده سنی جوانان جمعهشب با برگزاری دیدارهای فینال در اوزان دهگانه بهکار خود پایان داد.این […]

بوکسورهای محمودآبادی توانستند پس از سه روز رقابت در مسابقات بوکس رده سنی جوانان مازندران بعد از تیمهای آمل  و قائمشهر  به مقام سومی  دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از محمودآباد ؛مسابقات قهرمانی بوکس شهرهای مازندران در رده سنی جوانان جمعهشب با برگزاری دیدارهای فینال در اوزان دهگانه بهکار خود پایان داد.
این مسابقات به مدت سه روز بر روی یک رینگ در سالن ورزشی سرپوشیده شهید خوشسیما شهرستان آمل برگزار شد که در آن ۱۷ تیم از شهرستانهای مختلف با مبارزه ۶۹ بوکسور در رده سنی جوانان به مصاف هم رفتند.
دیدارها به صورت حذفی در ۱۰ وزن برگزار شد که سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.
افراد مدالآور این رقابتها به همراه نفرات منتخب کمیته فنی مسابقات خود را برای رقابتهای قهرمانی بوکس کشور در رده سنی جوانان آماده میکنند.
در پایان مسابقات قهرمانی بوکس جوانان مازندران ورزشکاران شهرستان آمل با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند، شهرستان قائمشهر با دو مدال طلا و یک نقره پس از کسب ۱۲ امتیاز نائب قهرمان شد.
شهرستان محمودآباد با دو مدال طلا، یک برنز و ۱۲ امتیاز به جایگاه سوم رسیده .
تیم محمودآباد که با ۵ بوکسور توانست در این دوره از رقابتها شرکت کند توانست توسط علی علیزاده و علی همرنگ در اوزان ۵۶ و ۶۴ کیلو حائز دو نشان طلا شود و در وزن ۶۹ کیلو ابراهیم بابا گلی  بعد دو برد و یک شکست بعد از بوکسورهای  نور و آمل نشان برنز این دوره از رقابتها را کسب کنند.
تیم اعزامی محمودآباد در این دوره از رقابتها را داریوش بابایی بعنوان سر مربی و آقایان صابر اکبرزاده و حمید علیپور بعنوان مربی کوچ میکردند.

 

1

2

3

4

6