هواداران نساجی خواهان جذب یک مدیر با نفوز برای فصل بعد لیگ دسته یک

به گزارش مازند اسپرت ؛ جمعی از هواداران نساجی با دست به دست کردن بیانیه ای در فضای مجازی از مالک تیم خود آقای مهندس پرهام درخواست کردند تا برای فصل بعد رقابت های لیگ دسته یک کشور ، یک مدیر کار آمد و با نفوز انتخاب کنند . در این بیانیه آمده : امسال […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ جمعی از هواداران نساجی با دست به دست کردن بیانیه ای در فضای مجازی از مالک تیم خود آقای مهندس پرهام درخواست کردند تا برای فصل بعد رقابت های لیگ دسته یک کشور ، یک مدیر کار آمد و با نفوز انتخاب کنند .

در این بیانیه آمده :

امسال هم گذشت،۲۲ سالمان شد.
با این تفاوت که شاید برای خیلی از هواداران، این فصل بسیار زودتر از هفته ۳۸ام به پایان رسید.
مهندس پرهام،مالک باشگاه عزیز نساجی؛ تعداد زیادی از هواداران یک فصل سکوت کردند تا متهم به حاشیه سازی نگردند ولی اکنون که به لطف عوامل گوناگون قبل از سوت پایان لیگ،فصل برای ما تمام شد بر آن شدیم تا ازشما بخواهیم با رفع این مشکل هرچه زودتر آماده حضور با قدرت برای فصل آینده گردیم.
مهندس پرهام  عزیز؛ چگونه در روزگاری که برای استخدام یک منشی ساده نیاز به چند سال سابقه کار است آقاي حیدرزاده به مدیرعاملی باشگاه پرقدمت مازنی منصوب میگردد؟
مدیریت آقای حیدرزاده در خوشبینانه ترین شرایط در یک کلمه خلاصه میگردد: «خنثی»…..مدیری که نه جریمه میکند ونه پاداش می دهد،بازیکنان تیمش پیاپی اعتصاب می‌کنند و موضعی از طرف مدیر تیمشان نمی بینند، با بی  انضباطی های درون و بیرون تیمش مماشات می کند تا مبادا کسی از او دل چرکین شود!
البته که آقای مدیرعامل مقصر نیست.او فقط اشتباه است،درجایگاهی قرارگرفته که برایش عجیب است وبا هر متری بسنجیم لباس مدیریت فوتبال بر تن او زار می زند

چگونه ممکن است آقای مدیرعامل شماره تماس آقای تاج را نداشته باشد و از اصحاب رسانه برای پیداکردن شماره آقای تاج یاری بطلبد؟
به گواه برنامه لیگ یک،امسال گارد ما در مقابل ضربات پشت هم داوران کاملا پایین بود و با وجود گواهی کارشناسان مختلف مبنی بر داوری های فاجعه با در حق تیم نساجی ،مدیر تیم قدمی در راه بهبود این شرایط برنداشت جز چند مصاحبه با سایت های استانی!!!!البته اگر هم قصد درست کردن اوضاع را داشت متاسفانه نمی توانست،چرا که بعید می دانیم حتی آدرس خیابان سئول را بداند،وبا فرض اينکه با گوگل مپ!بتواند خودرا به فدراسیون فوتبال برساند قطعا با این سوال مواجه می شود: ببخشید شما؟!!
ما نه مشکل شخصی با آقای حیدرزاده داریم.و نه قصد تخریب شخصیت ایشان.اما تیممان،عشقمان،نساجی مان ،برای ما مهم تر از تعارفات معمول است. فوتبال یک پدیده به شدت تخصصی است و حداقل انتظارمان از شما این است که از عوامل متخصص استفاده کنید، اگر بنا به انتخاب مدیری باشد که فقط پول پرداختی توسط شما را بین عوامل درون تیم تقسیم کند در بین هواداران افراد زیادی هستند.که تحصیلات آکادمیک حسابداری دارند و از پس این وظیفه خطیر! به خوبی برمی آیند.
از شما میخواهیم با انتخاب یک هیئت مدیره کارآمد و.مدیرعامل متخصص،کاردان،پاک و البته دارای نفوذ کافی در فدراسیون به صورت خود کار راه را برای صعود هموار کنید.
 لطفا سرنوشت نساجی را برپایه پیامک ها و تماس های عده ای معلوم الحال که جز به  منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشند واگذار نکنیداجازه ندهید کسانی که در گذشته به اعتماد شما،هواداران و نساجی خیانت کردند  در سایه ضعف مدیریت مجددا به نساجی برگردند.
اگر دلتان برای نساجی نمیسوزد لطفا برای سرمایه خود دل بسوزانید و با استفاده از افراد متخصص و پاک امید را به شهر خسته مان بازگردانید

جمعی از هواداران دلسوخته(امید شهر خسته)