برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی آمل

  سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۲۰ بازیکن داخلی و لژیونرها خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت عباس آقاکوچکی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور به میزبانی آمل،  اظهار کرد: مرحله دوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی […]

 

خبرگزاری فارس: برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۲۰ بازیکن داخلی و لژیونرها خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت عباس آقاکوچکی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور به میزبانی آمل،  اظهار کرد: مرحله دوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رده بزرگسالان به میزبانی مازندران در سالن ورزشی ۲ هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار شد که در آن توانستیم به اهداف زیادی دست پیدا کنیم.

وی افزود: مازندران از استان‌های فعال در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر در کشور است و فدراسیون بسکتبال هم به این استان و شهرستان نگاه ویژه‌ای دارد.

سرمربی تیم ملی رده بزرگسالان بسکتبال با ویلچر کشور با اشاره به اینکه شهرداری آمل از تیم‌های قدرتمند در شمال کشور است، تصریح کرد: این تیم دو دوره متوالی توانست به رده سوم لیگ برتر دست پیدا کند که حمایت مسؤولان و ورزشکاران در این مهم نقش زیادی داشت.

این مربی با اشاره به اینکه دور نخست تمرینات ملی‌پوشان از ۱۵ تا ۲۲ فروردین امسال با دعوت از ۲۴ ورزشکار در تهران برگزار شد، گفت: دور دوم اردوها با حضور بازیکنان داخلی از هشتم اردیبهشت به مدت یک هفته برگزار شد که در این اردو نتایج خوبی به‌همراه داشت.

آقاکوچکی با اعلام اینکه حدود ۱۲ بازیکن ایرانی هم‌اکنون در خارج از کشور به عنوان لژیونر مشغول به بازی هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ بسکتبال با ویلچر در قاره اروپا اواخر اردیبهشت امسال به پایان می‌رسد و پس از آن برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای انجام شده تا بازیکنان حاضر در کشورهای خارجی به جمع دیگر ملی‌پوشان بپیوندند.

وی با اعلام انصراف دو بازیکن لژیونر ایرانی از حضور در تیم ملی بسکتبال با ویلچر، خاطرنشان کرد: اوایل خرداد امسال سومین مرحله اردوی ملی‌پوشان با حضور ۱۰ نفر از لژیونرها و ۱۰ بازیکن داخلی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی رده بزرگسالان بسکتبال با ویلچر کشور با تاکید بر اینکه در دور نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی ۱۳ نفر بودند که این تعداد برای دور دوم به ۱۰ نفر رسید، اظهار کرد: در مرحله دوم اردوها به میزبانی شهرستان آمل برنامه بسیار سنگین کار با توپ، شوت و بدن‌سازی دنبال شد تا در اردوی سوم با حضور همه ملی‌پوشان کارهای گروهی را در دستور کار قرار دهیم.

آقاکوچکی توضیح داد: با آغاز اردوی سوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر مدت زمان آماده‌سازی بازیکنان در دوره ۱۵ روزه خواهد بود تا با حضور همه بازیکنان از ایجاد فشار بی‌اندازه جلوگیری شده و از زمان استفاده بهینه شود.