تجلیل مدیرکل تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران از مدال آوران نوجوان کشتی + عکس

سرهنگ میرجمال جلیلیان مدیر کل تربیت بدنی سپاه مازندران به همراه سرهنگ بخشی رییس هیئت کشتی بسیج مازندران و سرگرد مهدی قلیزاده مدیر ورزش قهرمانی سپاه کربلا مازندران طی حرکتی زیبا از مقام آوران نوجوان بسیجی کشتی مازندرانی تقدیر کردند. به گزارش مازند اسپرت؛در این مراسم که در منزل کشتی گيران آقایان مهدی عشقی از […]

سرهنگ میرجمال جلیلیان مدیر کل تربیت بدنی سپاه مازندران به همراه سرهنگ بخشی رییس هیئت کشتی بسیج مازندران و سرگرد مهدی قلیزاده مدیر ورزش قهرمانی سپاه کربلا مازندران طی حرکتی زیبا از مقام آوران نوجوان بسیجی کشتی مازندرانی تقدیر کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛در این مراسم که در منزل کشتی گيران آقایان مهدی عشقی از جويبار،امیر پرسته از میاندرود و امیر حسین خدابخشی از بابلسر برگزار گردید سرهنگ جلیلیان ضمن تقدیر و تشکر از این ورزشکاران بسیجی آن ها را نمونه ای از یک ورزشکار بسیجی واقعی دانست و برای آن ها آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون کرد.

سرگرد قلی زاده مدیر ورزش قهرمانی نیز افزود:این نوجوانان که خود بسیجی هستند در مسابقات برون مرزی که در کشور آذربایجان برگزار شد توانستند دو مدال طلا و یک برنز کسب کنند که به ترتیب آقایان عشقی و پرسته مدال طلا کسب کردند و آقای خدابخشی نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند.

گزارش تصویری در ادامه:

 

1

2

3

4

5

6