برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جوانان معلول با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار

  اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی جوانان زیر ۱۷ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در تهران برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت علی‌اصغر هادی‌زاده رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در این باره گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۷ سال در تمام کلاس‌های پزشکی و ماده‌ها طی […]

 

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جوانان معلول با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی جوانان زیر ۱۷ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت علی‌اصغر هادی‌زاده رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در این باره گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۷ سال در تمام کلاس‌های پزشکی و ماده‌ها طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت با حضور ۹۵ ورزشکار از ۱۸ استان در مجموعه آفتاب انقلاب برپاست و مسابقات بخش مردان نیز روز جمعه، ۱۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۱۲۵ ورزشکار از ۱۸ استان انجام خواهد شد. استقبال از این مسابقات بسیار بی نظیر بود و با وجود اینکه همه استانها امکان حضور در مسابقات را نیافتند، اما تعداد شرکت کنندگان قابل ملاحظه است.

هادی‌زاده تصریح کرد: این مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا استعدادیابی برای تیم ملی جوانان انجام شود و در مسابقات پاراآسیایی جوانان که پیش رو است بتوانیم نفرات شایسته‌ای را اعزام کنیم. ضمن اینکه ورزشکاران مستعد رصد می‌شوند و از آنها می‌توانیم در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های پاراآسیایی اندونزی نیز استفاده کنیم.

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان دارای معلولیت زیر ۱۷ سال طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد./فارس