بیانیه باشگاه خونه به خونه نسبت به شیطنت های رسانه ای باشگاه مس

به گزارش مازند اسپرت ؛ باشگاه مس کرمان پس از بازی تیمشان مقابل خونه به خونه دست به حرکتی نخ نما زده و گزارشی علیه میزبانی بابلی ها تهیه کردند که بلافاصله واکنش باشگاه خونه به خونه را در بر داشت ؛ خونه به خونه ای ها که از شیطنت تیم رسانه ای مس کرمان […]

http://mazandsport.com/cache/mod_bt_contentshowcase/8053f583faba7bcd42b808bf52024a0c-57df6a0f34180006582f429068c6ac21_XL.jpgبه گزارش مازند اسپرت ؛ باشگاه مس کرمان پس از بازی تیمشان مقابل خونه به خونه دست به حرکتی نخ نما زده و گزارشی علیه میزبانی بابلی ها تهیه کردند که بلافاصله واکنش باشگاه خونه به خونه را در بر داشت ؛ خونه به خونه ای ها که از شیطنت تیم رسانه ای مس کرمان متعجب شده بودند بیانیه ای را منتشر کردند که با هم میخوانیم :

” ظاهراٌ حاشیه سازی های سایت رسمی باشگاه مس کرمان پس از برگزاری دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و مس کرمان نیز ادامه دارد تا این سایت رکورد حاشیه ساز ترین سایت رسمی یک باشگاه ایرانی را به خود اختصاص دهد.

بدون شک کرمانی ها پس از جذب اکبر میثاقیان توهّم حضور در جمع سه تیم اول لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر را در سر می پروراندند و به هیچ عنوان فکرش را نمی کردند با این مربی به رده هفتم جدول رده بندی دست یابند.

این توهّم سبب شد تا هر روز شاهد حاشیه سازی سایت رسمی این باشگاه باشیم و متاسفانه این بار بی احترامی کرمانی ها به مردم بابل به حد انتظار رسیده است.

این سایت با شرور خواندن مردم بابل نهایت بی احترامی را در حق این تیم ادا داشته است و باید پاسخگوی بی احترامی خود باشد. اینکه این سایت مدعی شده است در مقابل ماموران زحمتکش نیروی انتظامی به بازیکنان و مربی این تیم بی احترامی شده است و ماموران واکنشی نشان ندادند نیز باشگاه مس کرمان باید جوابگو باشد.

بدون شک دستاویز قراردادن شعار بر علیه میثاقیان در چند صحنه، حربه ای نخ نما و قدیمی می باشد که سایت رسمی باشگاه مس کرمان به آن پناه برده است و سعی در حاشیه سازی دارد.

و اما سوالاتی که در پس این حربه قابل طرح می باشد این است:

اول اینکه بهتر بود این سایت قبل از درج همچین مطالب توهّم بر انگیزی، برای چند دقیقه ای به گذشته رجوع می کرد و علت اینکه در اکثر شهرهای ایران بر علیه اکبر میثاقیان شعار سر داده می شود را جستجو می کرد؟

دوم اینکه در کدام ورزشگاه کشور بر علیه تیم حریف شعار داده نمی شود؟ و اگر قرار باشد بایت دادن چند شعار بر علیه عوامل تیم حریف،  شاهد جریمه تیم میزبان باشیم بدون شک باید درب فوتبال ایران تا زمانی که این مسئله ریشه کن شود بسته شود.

و مهتر اینکه مسئولان باشگاه مس فراموش کرده اند در بازی رفت این دو تیم هواداران تیم مس بر علیه همین اکبر میثاقیان که هدایت تیم خونه به خونه را بر عهده داشت و بازیکنان این تیم شعار سر دادند و شدت شعارها به حدی بود که میثاقیان به بازیکنان گفت هر فحشی دادند به من دادند و شما بدون نگرانی بازی تان را بکنید!!

براستی چرا اتفاقات بازی رفت که در شهر کرمان و مقابل دیدگان این دوستان واقع گردید به چشم سایت رسمی باشگاه مس نیامده است؟

ظاهرا مسئولان باشگاه مس کرمان فراموش کرده اند میثاقیان با چه وضعیتی از تیم خونه به خونه جدا شده است و اصول حرفه ای را رعایت نکرده است. با این تفاسیر انتظار عکس العمل بسیار شدیدی را از سوی هواداران تیم خونه به خونه بر علیه این مربی در بازی دیروز بودیم. عکس العملی که تنها به سردادن شعار در چند صحنه ختم شد و پس از بازی نیز بی سر و صدا ورزشگاه را ترگ گفتند.

متاسفانه از دید این سایت تلاش باشگاه خونه به خونه مازندران برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار نادیده گرفته شد و همه ارگان ها از خود باشگاه گرفته تا نیروی محترم انتظامی و مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار بردند و خدا را شکر این این دیدار بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاید برگزار شد.

با این حال شاهد بودیم تعدادی از عوامل فنی و رسانه ای باشگاه مس کرمان با حرکاتی قصد دارند جو ورزشگاه را متشنّج کنند و متاسفانه در چند صحنه حرکت آنها کارساز شد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نکته دیگری که نباید از کنار آن غافل شد صبر و خویشتنداری هواداران خونه به خونه در مقابل داوری های پر حرف و حدیث فغانی در چند صحنه بود. در نیمه دوم این دیدار دو پنالتی واضح مدافعان مس روی علیرضا نظیف کار و روح الله باقری دیده نشد ولی کوچکترین عکس العملی را از سوی هواداران خونه به خونه شاهد نبودیم.

و ای کاش سایت رسمی باشگاه مس می نوشت چطور پس از هر گل تیم خونه به خونه، نیمکت نشینان تیم کرمانی به خوشحالی بسیار عادی هواداران این تیم واکنش نشان می دادند و بی جهت مسئولان برگزار کننده و نیروهای انتظامی را  به تکاپو وا می داشتند.

داور دیدار دیروز دو تیم خونه به خونه و مس کرمان در پایان این دیدار گفت: اصلا فکرش را نمی کردم این دیدار به این خوبی خاتمه یابد.

نکته جالب اینجاست که فغانی بابت نگرفتن خطای پنالتی مدافع مس روی روح الله باقری عذرخواهی کرد و گفت در اصل باید این صحنه را پنالتی اعلام می کردم و در این خصوص اشتباه کردم ولی نکته جالب اینجاست که هواداران خونه به خونه در قبال این اشتباهات واکنشی نشان ندادند و از این بابت که بازی بدون هیچ مشکلی خاتمه یافت خیلی خوشحالم.

دوستان کرمانی ما به راحتی مدعی اند دو ساعت داخل رختکن ورزشگاه باقی مانده اند ولی شاید خود اکبر میثاقیان بهتر از هر کسی می تواند جواب دهد در زمانی که سرمربی تیم خونه به خونه بود تیم های حریف برای عادی شدن اوضاع ورزشگاه چند دقیقه در رختکن می ماندند و تیم خودش چه مدت معطل ماند و خود میثاقیان بهتر می تواند بگوید دیروز ورزشگاه هفت تیر بابل خلوت ترین روز خود را در لحظه خروج بازیکنان تیم مهمان به خود دیده است.

حال که سایت رسمی باشگاه مس کرمان اینطور موشکافانه اتفاقات بازی دیروز را رصد کرده است چرا از توهین های بی شرمانه بازیکن این تیم به مربی تیم مس چیزی ننوشتند؟!! یعنی باید باور کنیم که این سایت این اتفاق بسیار واضح را که مقابل دیدگان ده ها نفر رخ داد و مربی تیم مس کرمان از سوی بازیکن این تیم مورد زشت ترین الفاظ قرار گرفت را ندیده است؟

آیا بهتر نیست کرمانی های عزیز برای یک بار هم شده با خود خلوت کنند و ببینند دلیل این همه حاشیه و جنجال پیرامون این تیم در طی یکی دو سال اخیر چیست؟ چرا این تیم علیرغم صرف این همه هزینه و تلاش هایی که منجر به محرومیت دو ساله مدیرعامل وقت این تیم شده است همچنان در لیگ یک دست و پا می زنند و در این فصل نیز رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند؟

شاید وقت آن رسیده تا مسئولان باشگاه مس کرمان در تفکرات خود تجدیدنظر کنند و نگاه متفاوت شان نسبت به فوتبال ایران را از بین ببرند. “

مازند اسپرت : این اولین بازی نیست که تیم مس کرمان برای مازندرانی ها جو سازی میکند ، سال قبل نیز تنش هایی بین تیم رسانه ای نساجی و مس پیش آمده بود و ماهیت شیطنت های کرمانی ها کاملا برای همه روشن شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست .