امیری: پرسپولیس نه، به خارج می‌روم

به گزارش مازند اسپرت ؛ وحید امیری ملی پوش نفت موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند درباره این نتیجه گفت: ما شرایطمان لیگ اول خیلی بهمان فشار آورد چون با هدف بازی می‌کردیم توانستیم از آن شرایطی که داشتیم روی ضدحمله به پرسپولیس ضربه بزنیم و هدفمان پیروزی بود و توانستیم ۳ […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ وحید امیری ملی پوش نفت موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند درباره این نتیجه گفت: ما شرایطمان لیگ اول خیلی بهمان فشار آورد چون با هدف بازی می‌کردیم توانستیم از آن شرایطی که داشتیم روی ضدحمله به پرسپولیس ضربه بزنیم و هدفمان پیروزی بود و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

او درباره گلی که به ثمر رساند هم گفت: به هرحال ما تمام بازی های پرسپولیس را دیده بودیم و می‌دانستیم روبه روی پرسپولیس فقط باید با قدرت و فیزیکی بازی کنیم، چون خط هافبک و مهاجمانش خیلی خوب است و روی حمله آنها کار کرده بودیم.

امیری درباره آینده فوتبالش هم چنین گفت: تمام تلاشمان را دارم می کنم که بروم خارج از ایران، درست است به تیم ملی رسیدم اما خیلی از لحاظ مالی بهم فشار آمده و دنبال این هستم که در آرامش پول بگیرم و فوتبال خوبی هم بگیرم. دوست دارم بازی در خارج از ایران را هم تجربه کنم و اگر بتوانم بروم که می‌روم و اگر نتوانم بروم به گزینه‌های خوب داخلی فکر می‌کنم.