نگرانی در اردوی رئال؛ احتمال غیبت رونالدو در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به علت مصدومیت شاید به بازی برگشت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی نرسد. به گزارش مازند اسپرت، رونالدو بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی  را از دست داد و شرایطش برای بازی برگشت مشخص نیست. در حالی که زیدان پیش از بازی رئال و سیتی […]

نگرانی-در-اردوی-رئال؛-احتمال-غیبت-رونالدو-در-بازی-برگشت-مقابل-منچسترسیتی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به علت مصدومیت شاید به بازی برگشت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی نرسد.

به گزارش مازند اسپرت، رونالدو بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی  را از دست داد و شرایطش برای بازی برگشت مشخص نیست. در حالی که زیدان پیش از بازی رئال و سیتی اعلام کرده بود که ستاره پرتغالی ۱۰۰ درصد در ورزشگاه اتحاد بازی می کند، در آخرین لحظه رونالدو جای خود را به لوکاس وازکز داد. رونالدو که از غیبتش در مقابل سیتی ناراحت به نظر می رسید در مصاحبه ای کوتاه پیش از بازی گفت:”اگر این بازی یک  فینال بود قطعا  بازی می کردم. هنوز احساس درد می کنم و باید تلاش کنم تا در بازیهای بعدی حضور یابم.”

رونالدو در بازی رئال مادرید و ویارئال که هفته گذشته برگزار شد در آخرین لحظات دچار مصدومیت شد و بازی مقابل رایو وایکانو را هم از دست داد. رونالدو در روز دوشنبه ۱۵ دقیقه در تمرین شرکت کرده بود اما در این دیدار حضور نداشت و جای خود را به لوکاس وازکز داد.  شبکه رادیویی اوندا سرو اعلام کرد که احتمال حضور وی در بازی برگشت زیاد نیست و رئال باید در برنابئو بدون ستاره پرتغالی برای رسیدن به فینال سن سیرو تلاش کند.

امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک و زین الدین زیدان، سرمربی رئال پس از بازی اعلام کردند که اطلاع دقیقی از شرایط مصدومیت رونالدو ندارند تا احتمال حضور وی در بازی برگشت کاهش یابد.  رونالدو تا پیش از مصدومیتش مقابل ویارئال تقریبا در همه بازیهای فصل حضور یافته بود و فقط بازی جام حذفی مقابل کادیز را از دست داده بود. رونالدو احتمالا در بازی لالیگایی رئال مقابل سوسیه داد غایب خواهد بود.

بنزما و خسه رودریگز دو بازیکن دیگر رئال بودند که در بازی مقابل منچسترسیتی مصدوم شدند و در روزهای آتی باید زیر نظر کادر پزشکی رئال تست بدهند.