محمد عباس‌زاده به خاطر ترس از اتفاقات اخیر دچار مشکل شده است

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌عباس‌زاده به خاطر ترس از اتفاقات اخیر دچار ترس شده است و مشکلاتی برایش به وجود آمد. به گزارش  مازنداسپرت، سعید رمضانی  در خصوص اینکه مسئولان استقلال خوزستان خواستار تعلیق بازی این تیم مقابل راه‌آهن شده و می‌خواهند بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود، اظهار داشت: برای ما بهتر است که […]

خبرگزاری فارس: رمضانی: عباس‌زاده به خاطر ترس از اتفاقات اخیر دچار مشکل شده است/صحبت‌های کرمانی‌مقدم زیبا نیست

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌عباس‌زاده به خاطر ترس از اتفاقات اخیر دچار ترس شده است و مشکلاتی برایش به وجود آمد.

به گزارش  مازنداسپرت، سعید رمضانی  در خصوص اینکه مسئولان استقلال خوزستان خواستار تعلیق بازی این تیم مقابل راه‌آهن شده و می‌خواهند بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود، اظهار داشت: برای ما بهتر است که بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود اما نمی‌توانیم برنامه خود را تغییر بدهیم چرا که برای بازگشت به تهران بلیت تهیه کردیم و باید طبق همان برنامه کار را دنبال کنیم.

وی در مورد مشکلی که برای عباس‌زاده به وجود آمده و می‌گویند مشکل قلبی دارد، گفت: خوشبختانه او مشکل حادی ندارد. فکر می‌کنم به خاطر اتفاق‌هایی که در چند وقت اخیر و از دست دادن بازیکنانی چون مهرداد اولادی و هادی نوروزی باعث شده تا ترسی در وجود عباس‌زاده به وجود آید و او فکر و خیالاتی کند. به همین دلیل هم به او استراحت دادیم تا سلامتی‌اش را به طور کامل به دست آورد چرا که سلامتی بازیکن برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

سرپرست راه آهن در مورد صحبت‌های کرمانی‌مقدم مبنی بر اینکه از بازیکنان راه‌آهن تست دوپینگ گرفته شود، گفت: اگر ما روز گذشته بیانیه‌ای صادر کردیم، اسمی از تیمی نبردیم. چرا آقای کرمانی‌مقدم به خودش می‌گیرد؟! ما که اسمی نبرده بودیم. در هر حال ما به صورت کلی گفتیم و اتفاقا بهتر است از تیم خود ما هم شروع کنند.

وی در مورد اینکه کرمانی‌مقدم اعلام کرده نتیجه بازی پدیده و راه‌آهن مشکوک است، گفت: این درست نیست که آقای کرمانی‌مقدم اسم تیمی را می‌آورد. فکر می‌کنم برای فوتبال قشنگ نباشد. ما اگر مسئله‌ای را گرفتیم به صورت کلی بیان کردیم.اصلا سیاه‌جامگان که رقیب ما نیست و ما با این تیم بازی نداریم. در هر حال ما همواره اصول جوانمردانه را رعایت کردیم و همه هم ما را می‌شناسند. دوست ندارم خیلی در مورد سیاه‌جامگان صحبت کنم چرا که خودم در این تیم حضور داشتم و خاطرات خوبی را تجربه کرده‌ام. به همین دلیل زیاد در مورد این تیم صحبت نمی‌کنم.