کفشگری: تهمت‌ها اجازه نداد اولادی به حق خودش برسد

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد کفشگری بازیکن مازندرانی و دوست صمیمی مهرداد اولادی پس از فوت دو تن از هم استانی هایش به مصاحبه ای کوتاه پرداخته و به سوالات پاسخ داد : بازي پرسپوليس در اهواز را ديدي؟من به دليل محروميت از اين بازي به شمال رفته بودم تا در مراسم تدفين مهرداد […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد کفشگری بازیکن مازندرانی و دوست صمیمی مهرداد اولادی پس از فوت دو تن از هم استانی هایش به مصاحبه ای کوتاه پرداخته و به سوالات پاسخ داد :

بازي پرسپوليس در اهواز را ديدي؟
من به دليل محروميت از اين بازي به شمال رفته بودم تا در مراسم تدفين مهرداد اولادي شركت كنم. متأسفانه صحنه‌ها را از تلويزيون مي‌ديدم و تأسف مي‌خوردم. حرف من اين است سه امتياز چقدر ارزش داشت كه چنين اقداماتي را در اهواز شاهد بوديم؟ و در اين بين معلوم نبود مسئولان چه مي‌كردند، به نظرم بايد در دقيقه ۴۰، ۵۰ ديدار را قطع و نتيجه را سه بر صفر به نفع ما مي‌كردند چون هيچ‌كس آنجا تأمين جاني نداشت.

با اختلاف سه امتيازي در صدر، چقدر به قهرماني اميدواريد؟
خيلي، سرنوشت قهرماني دست خودمان است و طوري كار خواهيم كرد تا اين شانس بزرگ را از دست ندهيم.

نگران رويارويي با حريف سرسخت آينده يعني نفت نيستيد؟
من از گوشه و كنار مي‌شنوم كه مي‌گويند نفت براي قهرمان كردن استقلال، مانع كار ما خواهد شد، در حالي كه اصلاً اين‌گونه نيست و آنها فقط براي خودشان بازي مي‌كنند. تيم ما سه بازي حساس و سه گام مهم را پيش‌رو دارد كه البته مهم‌ترين گام براي قهرماني همين بازي اين هفته با نفت باشد و اگر در اين ديدار پيروز شويم، واقعاً به قهرماني نزديك شده‌ايم.

بعد از مرگ نوروزي اين بار شاهد فوت مهرداد اولادي، ديگر دوست نزديك و همبازي‌ات، بودي.
باور كنيد هنوز در شوكم و يك‌جورهايي هنگ كرده‌ام و بعد از آنكه هادي را از دست دادم، در فاصله كمتر از هشت ماه، ديگر دوست و همبازي نزديكم، مهرداد، فوت كرد. بعد از فوت هادي خشكم زد و بعد از فوت مهرداد هم شوكه شدم، شايد باور نكنيد مهرداد و هادي در يك فصل در سه رده جوانان، اميد و بزرگسالان پرسپوليس قائمشهر روي هم ۱۲۰ گل زدند و استثنايي بودند. مهرداد در دو، سه سال اخير خيلي اذيت شد و خيلي از ناملايمات و تهمت‌ها را تحمل كرد. او مهاجمي بود كه به واسطه توانايي‌هايش مي‌توانست ۱۰ سال تيم ملي را بيمه كند اما نگذاشتند او به حق خودش برسد. مهرداد تا پاي قرارداد هم پيش مي‌رفت اما همان تهمت‌ها و مواردي كه به ناحق به او نسبت مي‌دادند، مانع مي‌شد و همه اين‌ها را تحمل كرد…

در مراسم تشييع پيكر اولادي شركت كردي؟
باور كنيد در روز تشييع جنازه رويم نمي‌شد شركت كنم چون نتوانسته بودم كاري براي مهرداد كنم و واقعاً شرمنده او بودم.