سرهنگ علیفر:مشکل دفاع خطی تیم ملی را حل می کنم/ گواردیولا پول مفت می گیرد

گزارشگر محبوب ایران از حضورش در لیگ برتر خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛شب گذشته در برنامه خندوانه شاهد حضور شخصیت محبوبی بودیم،شخصیتی که این روزها سوژه اصلی داب اسمش ها شده است. سرهنگ علیفر گزارشگر با سابقه ایران با دعوت رامبد جوان به برنامه خندوانه دعوت شده بود تا شبی به یاد ماندنی را […]

سرهنگ علیفر:مشکل دفاع خطی تیم ملی را حل می کنم/ گواردیولا پول مفت می گیرد

گزارشگر محبوب ایران از حضورش در لیگ برتر خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛شب گذشته در برنامه خندوانه شاهد حضور شخصیت محبوبی بودیم،شخصیتی که این روزها سوژه اصلی داب اسمش ها شده است.

سرهنگ علیفر گزارشگر با سابقه ایران با دعوت رامبد جوان به برنامه خندوانه دعوت شده بود تا شبی به یاد ماندنی را برای علاقمه مندان خود رقم بزند.

سرهنگ علیفر در گفتگویی صمیمی با رامبد جوان گفت:من همیشه در گزارش ها خود از ساختار دفاع خطی انتقاد می کنم زیرا دفاع خطی اصول خاصی دارد که هیچ یک از تیم ها آن اصول را رعایت نمی کنند،من در سال جدید مربی یک تیم در لیگ برتر می شوم و مطئن باشید همان مسئله ای که همیشه در گزارش هایم گفته ام را در تیم خود جا می اندازم و خدمت بزرگی به فوتبال کشور و تیم ملی خواهم کرد.

وی در ادامه افزود:نمیدانم چرا هروقت نام دفاع خطی می آید از من یاد می شود در صورتی من دفاع خطی را به وجود نیاورده ام بلکه عده از بزرگان فوتبال در اروپا پس از سال ها تحقیق و تدوین به علم دفاع خطی  رسیده اند.من با حضورم در فوتبال ایران  نشان می دهم که عمق و پوشش دفاع فوتبال ما باید درست شود.

سرهنگ علیفر که در گزارش هایش انتقاد بسیاری از پپ گواردیولا دارد در این باره گفت: روی نتیجه کار پپ در بایرن بحث و گفتگو کردم آن هم به این دلیل که یوپ هاینکس مظلوم واقع شد در سال ۲۰۱۳ چون ایم مربی آلمانی در آن سال سه گانه قهرمان شد و تیم آماده را تحویل پپ داد که می توانست سه جام دیگر را بگیرد و شش گانه را ثبت کند.

ولی در این شرایط گواردیولا آمد جای هاینکس و ناجوانمردانه این اتفاق رخ داد از سوی مدیران باشگاه. پپ سه سال است در بایرن حضور دارد و اصلا خوب کار نکرده به خصوص فصل گذشته با این همه فوق ستاره فقط در بوندس لیگا اول شد.پپ در بایرن پول مفت می گیرد حالا که می رود در منچستر سیتی هم پول های اماراتی ها را می گیرد. موفقیتش گرفتن این پول هاست که می گیرد.