بانوی مازندراني پرافتخار گلف ایران از مشکلات این رشته می‌گوید + تصاوير

قهرمان سابق گلف ايران می گوید: متاسفانه در رشته گلف کسانی هستند که اصلا ارزش های مثبت این رشته را نمی دانند و بايد سطح تفكرات آنها در اين خصوص بالا برود. به گزارش مازند اسپرت، بانوی تاریخ‌ساز گلف ایران با شرکت در مسابقات بین‌المللی با اقتدار توانست دو بار قهرمان آسیا شود.  فیروزه محمدزمانی، […]

قهرمان سابق گلف ايران می گوید: متاسفانه در رشته گلف کسانی هستند که اصلا ارزش های مثبت این رشته را نمی دانند و بايد سطح تفكرات آنها در اين خصوص بالا برود.

به گزارش مازند اسپرت، بانوی تاریخ‌ساز گلف ایران با شرکت در مسابقات بین‌المللی با اقتدار توانست دو بار قهرمان آسیا شود.

 فیروزه محمدزمانی، گلف باز خطه سرسبز شمال با عملكردي كه در طي اين سال ها از خود نشان داد تا حدودي توانست نام گلف را بر سر زبان ها بیاندازد و این رشته دور از رسانه ها را مطرح تر کند.

محمدزمانی سرشناس‌ترین بانوی گلف ایران شناخته می‌شود چراکه علاوه بر فعالیت حرفه‌ای در این رشته، دارای مدرک بین‌المللی مربیگری نيز مي باشد و با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند به نسل آینده گلف ایران کمک کند تا افق‌های روشن‌تری را پیش‌روی خود ببینند.

وي هميشه سعي كرده است تعارف را کنار گذاشته و با صراحت حقایق را بيان كند تا مسیر پیشرفت برای این رشته هموار شود.

تنها قهرمان مسابقات بین المللی گلف ایران بعد ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگويي نظرش شرایط اين روزهاي بانوان در رشته گلف را رضايت بخش نمي داند و اظهار داشت: فکر می‌کنم رعایت عدالت بین خانم‌ها و آقایان ورزشکار باعث می‌شود تا بانوان انگیزه‌ای چند برابر برای اثبات توانایی‌های خود داشته باشند.

فیروزه محمدزمانی در ادامه افزود: در واقع بانوان نه‌تنها در رشته تخصصی بنده، بلکه در تمامی رشته‌ها براي اينكه خودشان را به اثبات برسانند مجبورند بیشتر از آقایان تلاش کنند.

محمدزمانی امکانات گلف‌بازاني كه در سطح کشور فعاليت مي كنند را نسبت به سطح جهانی قابل مقايسه نمي داند و در ادامه مي افزايد: متاسفانه قوانینی که در گلف ایران اجرا می‌شود به هیچ وجه متناسب با قوانین جهانی نیست. ما در کشورمان اصلا زمین گلف استاندارد نداریم و زمین‌هایی که در اختیار ورزشکاران گذاشته‌اند از نظر متراژ و چمن اصلا مناسب نیست.

وي خاطرنشان كرد: فدراسیون باید تلاش کند زمین‌های تمرین را افزایش دهد تا ورزشکاران بتوانند در سطح جهانی به تمرینات خود ادامه دهند و در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.اما وقتی هنوز مسئولان و دستاندركاران و حتی خود به ظاهر بازیکنان گلف، این رشته را به اندازه كافي نمی شناسند از دست شما كاري بر نمي آيد.

بانوي گلف باز كشورمان در ادامه افزود: از رفتارهای اين مسئولان به خوبي معلوم است که چقدر دلسوز این رشته هستند! آنها گلف را در حد گلف باید قبول داشته باشند.

قهرمان پیشین مسابقات بین المللی گلف در ادامه افزود: فدراسیون کشورمان باید ارتباطات خود را با بخش خصوصی علاقه مند به سرمایه گذاری در ورزش گلف قوی کند واین امر موجب می شود که در تامین نیازهای اساسی فدراسیون ازجمله تامین لوازم، کمک زیادی شود.

فیروزه محمدزمانی در پايان گفت: فدراسیون می گوید تاسیس آکادمی گلف را در برنامه دارد.البته سوال مهم این است، چه کسانی می خواهند این آکادمی راه بیاندازند و گلف رو توسعه بدهند. متاسفانه کسانی که در راس این امور قرار دارند می بایست اول خودشان الفبای این ورزش را فرابگیرند و اگر توانستند در کلاس این ورزش قراربگیرند بعد به فکر توسعه این ورزش باشند.