کیوسک/ صفحه نخست روزنامه ورزشی: دایی رودرروی استقلال + عكس

روزنامه های ورزشی امروز(سه شنبه ۷ اردیبهشت) تیترهای مشترکی درباره مصاحبه علی دایی و کری خوانی او برای استقلال، ملاقات مظلومی و برانکو و مصاحبه علیرضا منصوریان دارند. به گزارش مازند اسپرت؛ گل در صفحه یک خود مصاحبه ای با کریم باقری  منشر کرده با تیترهایی درباره شماره ۶ و اینکه پرسپولیس در آستانه ششمین […]

روزنامه های ورزشی امروز(سه شنبه ۷ اردیبهشت) تیترهای مشترکی درباره مصاحبه علی دایی و کری خوانی او برای استقلال، ملاقات مظلومی و برانکو و مصاحبه علیرضا منصوریان دارند.

به گزارش مازند اسپرت؛ گل در صفحه یک خود مصاحبه ای با کریم باقری  منشر کرده با تیترهایی درباره شماره ۶ و اینکه پرسپولیس در آستانه ششمین برد پیاپی اش در لیگ برتر قرار گرفته است. مصدومیت خفیف امید ابراهیمی دیگر خبر صفحه یک گل است. این روزنامه مصاحبه ای هم با حمید علیدوستی در صفحه یک خود آورده است.

خبرورزشی امروز مصاحبه‌ای از دو بازیکن پرسپولیس محسن مسلمان و کمال کامیابی‌نیا‌ را به عنوان تیتر و عکس یک خود انتخاب کرده است. مشکلات دوباره کارلوس کی‌روش و فدراسیون دیگر خبر مهم صفحه یک خبرورزشی است.

صحبت های علی دایی و علیرضا منصوریان درباره کمک شان به قهرمانی تیم های سابقشان مورد توجه خیلی از روزنامه ها قرار گرفته است از جمله ابرار ورزشی که این صحبت های جالب را تیتر کرده است. ملاقات برانکو و مظلومی در حاشیه افتتاح مرکز پزشکی فدراسیون هم دیگر عکس صفحه یک ابرارورزشی است.

پیروزی برای عکس یک خود به سراغ علی علیپور مهاجم جوان قرمزها رفته و مصاحبه ای با او دارد. این روزنامه از انتشار فهرست ورودی و خروجی پرسپولیس انتقاد کرده است. پیروزی خبر داده علی پروین، علی کریمی و چند پرسپولیسی امروز در مراسم اولادی شرکت خواهند کرد.

استقلال جوان در آستانه دیدار استقلال- سایپا چند تیتر روحیه بخش برای استقلال منتشر کرده است. این روزنامه همچنین از استقلالی ها دعوت کرده علیرضا منصوریان را در بازی با پرسپولیس تنها نگذارند.

شوت ورزشی برای تیتر یک خود به سراغ مصاحبه روز گذشته رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش در پاسخ به دادستان تهران رفته است. دادستان از وزارت ورزش خواسته بود تا با مشروب خواری ورزشکاران برخورد کند. اعتراض برانکو به انتشار فهرست خرید پرسپولیس و اعزام حمید سوریان به مسابقات استانبول دیگر خبرهای مهم صفحه یک شوت است.

هدف صحبتهای علی دایی درباره متوقف کردن استقلال در هفته آخر را تیتر یک کرده است. ماجرای بیرانوند و احتمال بازی نکردنش مقابل پرسپولیس هم دیگر تیتر هدف است. نتایج لیگ یک هم مورد توجه این روزنامه قرار گرفته است.

ایران ورزشی دیدار دیروز برانکو و مظلومی را عکس یک خود کرده است. همچنین ایران ورزشی یکی از تیترهای خود را به بازی امشب منچستر سیتی-رئال مادرید اختصاص داده است.