دعوت ۲ بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیأت تنیس روی میز مازندران از دعوت دو بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز کشورمان خبر داد. يه گزارش مازند اسپرت؛عباس زعفری با اشاره به حضور دو ورزشکار مازندرانی در این اردو اظهار کرد: صبا صفری و فاطمه‌زهرا مختاررضایی به عنوان دو مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان […]

خبرگزاری فارس: دعوت 2 بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیأت تنیس روی میز مازندران از دعوت دو بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز کشورمان خبر داد.

يه گزارش مازند اسپرت؛عباس زعفری با اشاره به حضور دو ورزشکار مازندرانی در این اردو اظهار کرد: صبا صفری و فاطمه‌زهرا مختاررضایی به عنوان دو مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز بانوان کشورمان دعوت شدند.

وی از حضور ۱۵ ورزشکار بانو در این اردو خبر داد و گفت: این اردو به منظور آمادگی بیشتر ورزشکاران از نهم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تنیس روی مازندران با اشاره به حضور برادران عالمیان در المپیک ریو ۲۰۱۶ بیان کرد: نوشاد و نیما عالمیان که در مسابقات هنگ‌کنگ موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شدند به عنوان دو مازندرانی در این مسابقات حضور می‌یابند.

زعفری گفت: نوشاد و نیما پس از برادران امیررضا و رسول خادم به عنوان دومین برادران ایرانی هستند که در المپیک موفق به کسب سهمیه شدند.

وی در پایان با اشاره به حضور محجوبه عمرانی در مسابقات گزینشی المپیک ریو ۲۰۱۶ افزود: محجوبه عمرانی برای کسب سهمیه المپیک هنوز یک شانس دیگر دارد.