دعوت ۲ آملی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر منطقه سه کشور از دعوت دو بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور در رده بزرگسالان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛مسعود فلاح امروز  با اشاره به اینکه دو بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل به اردوی تیم […]

خبرگزاری فارس: دعوت 2 آملی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر منطقه سه کشور از دعوت دو بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور در رده بزرگسالان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛مسعود فلاح امروز  با اشاره به اینکه دو بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل به اردوی تیم ملی رده سنی بزرگسالان دعوت شدند، اظهار کرد: وحید سعادت‌پورمقدم و حکیم منصوری در این دوره از تمرینات ملی‌پوشان حضور دارند.

وی با اعلام اینکه تیم بسکتبال شهرداری آمل در دو دوره گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر عنوان سوم را به صورت متوالی از آن خود کرد، افزود: شهرستان آمل از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در رده بزرگسالان میزبانی می‌کند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر منطقه سه کشور با اشاره به اینکه مرحله دوم این مسابقات از فردا هشتم اردیبهشت در شهرستان آمل برگزار و تا پانزدهم ادامه دارد، بیان کرد: این اردوها در دو نوبت صبح و عصر در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

وی با اعلام آمادگی ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل، اظهار کرد: این اردو با حضور ۱۰ بازیکن ملی‌پوش برگزار می‌شود که پس از آن از روز ۱۵ اردیبهشت هفت ملی‌پوش لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر به جمع دیگر بازیکنان ملحق می‌شوند.