پورعلی گنجی جزو بهترین‌ها؛ ژاوی نمره متوسط گرفت

روزنامه الرایه قطر گزارشی را درباره بازی شب گذشته السد مقابل الجیش ارائه داد که در این گزارش مدافع تیم‌ملی کشورمان بار دیگر جزو بهترین‌های زمین انتخاب شد. به گزارش  مازنداسپرت، تیم السد شب گذشته با حضور مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم‌ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی جام قطر مقابل الجیش شکست خورد. مرتضی در این […]

خبرگزاری فارس: پورعلی گنجی جزو بهترین‌ها؛ ژاوی نمره متوسط گرفت

روزنامه الرایه قطر گزارشی را درباره بازی شب گذشته السد مقابل الجیش ارائه داد که در این گزارش مدافع تیم‌ملی کشورمان بار دیگر جزو بهترین‌های زمین انتخاب شد.

به گزارش  مازنداسپرت، تیم السد شب گذشته با حضور مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم‌ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی جام قطر مقابل الجیش شکست خورد.

مرتضی در این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر رساند ولی السد در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

در این راستا روزنامه الرایه قطر گزارشی را از بازی شب گذشته السد ارائه داد و برای هر بازیکن امتیازی داد که پورعلی گنجی با ۷ امتیاز جزو بهترین بازیکنان زمین انتخاب شد. این روزنامه قطری درباره او نوشت: او در قلب دفاعی عملکرد خوبی داشت اما به خاطر غیبت پدرو زوج دفاعی‌اش در این دیدار سختی زیادی کشید.

ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل برای السد بازی می‌کند و همبازی پورعلی گنجی است در این گزارش نمره متوسط ۶ را گرفت.

السد لیگ ستارگان را با کسب رده سوم به پایان رسانده بود و امید زیادی برای این جام داشت اما نتوانست به فینال راه پیدا کند.