گریژمان: شکست دادن بایرن غیرممکن نیست

ستاره گلزن تیم فوتبال اتلتیکومادرید در آستانه بازی تیمش برابر بایرن مونیخ گفت: تمام تلاش خود را برای شکست نماینده آلمان خواهیم کرد. به گزارش  مازنداسپرت، گریژمان که یکی از مهره‌های کلیدی تیم سیمئونه محسوب می‌شود و می‌تواند برای خط دفاعی بایرن مونیخ دردسرساز باشد، در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم […]

خبرگزاری فارس: گریژمان: شکست دادن بایرن غیرممکن نیست

ستاره گلزن تیم فوتبال اتلتیکومادرید در آستانه بازی تیمش برابر بایرن مونیخ گفت: تمام تلاش خود را برای شکست نماینده آلمان خواهیم کرد.

به گزارش  مازنداسپرت، گریژمان که یکی از مهره‌های کلیدی تیم سیمئونه محسوب می‌شود و می‌تواند برای خط دفاعی بایرن مونیخ دردسرساز باشد، در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و مشخص است که بسیاری از کارشناسان و خبرنگاران در پیش بینی خود، قدرت بایرن را بیش از ما ارزیابی می‌کنند، آنها تجربه زیادی دارند و بازیکنان بزرگی اما نام تیم ما هم اتلتیکومادرید است. شکست دادن بایرن غیرممکن نیست و ما برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستیم.

دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ فردا شب دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ویسنته کالدرون تجربه می‌کنند.