بوفون: این قهرمانی ثمره استحکام و یکدلی است + عكس

کاپیتان متعصب یووه پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی‌ این تیم در کالچو اظهار داشت: این قهرمانی ثمره استحکام و یکدلی تیم بود. به گزارش  مازنداسپرت،با پیروزی رم مقابل ناپولی، یوونتوس قهرمانی خود را ۳ هفته مانده به پایان سری‌A مسجل کرد. این پنجمین قهرمانی پیاپی یووه بود. جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان بیانکونری […]

کاپیتان متعصب یووه پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی‌ این تیم در کالچو اظهار داشت: این قهرمانی ثمره استحکام و یکدلی تیم بود.

به گزارش  مازنداسپرت،با پیروزی رم مقابل ناپولی، یوونتوس قهرمانی خود را ۳ هفته مانده به پایان سری‌A مسجل کرد. این پنجمین قهرمانی پیاپی یووه بود.

جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان بیانکونری در حاشیه جشن پیروزی در مصاحبه با سایت باشگاه یوونتوس اظهار داشت: من در دیدار شب گذشته رم مقابل ناپولی استرس چندانی نداشتم زیرا با ۳ امتیازی که در فلورانس مقابل فیورنتینا بدست آوردیم تا حدودی قهرمانی خود را حس می‌کردم. ولی قهرمانی در این اسکودتو واقعا لذت بخش بود.

وی افزود: این قهرمانی مزد یکدلی و استحکام تیم بود و برایم لذت خاصی داشت. زیرا در آغاز، فصل را خوب شروع نکردیم و با همدلی و استحکام زنجیره پیروزی‌های خود را ادامه دادیم. زمانی که با اختلاف کمی پس از ناپولی در رده دوم قرار داشتیم، می‌ترسیدم که دیگر نتوانیم پیروز شویم و در رده دوم متوقف شویم و از قهرمانی بمانیم. اما توانستیم پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم و قهرمان شویم.

کاپیتان متعصب بانوی پیر درباره شکستن رکورد بهترین کلین‌شیت تاریخ سری‌A گفت: اگر در یک تیم فوق العاده نبودم هرگز نمی‌توانستم به چنین رکوردی دست پیدا کنم. پس باید همیشه از همبازی‌هایم تقدیر و تشکر کنم چرا که به من کمک کردند که فصل جدیدی در تاریخ زندگی شخصی‌ام رقم بزنم. درباره خداحافظی باید بگویم که به احتمال زیاد دو فصل دیگر برای یووه بازی کنم و امیدوارم در طول این دو فصل بتوانم جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرم.

بوفون در پایان درباره اینکه می‌توانند جام حذفی را بالای سر ببرند گفت: این جام بسیار مهمی است. ما بعد از سال‌ها توانستیم در فصل گذشته آن را فتح کنیم. دوست دارم در این فصل نیز آن قهرمانی را تکرار کنم. البته من چندین بار به همراه یووه در فینال شکست را تجربه کردم. میلان نیز تیم قدرتمندی است و می‌تواند تک بازی‌ها را به خوبی ببرد.

یوونتوس با این قهرمانی سی و چهارمین قهرمانی خود را در سری‌A جشن گرفت و کماکان پرافتخارترین تیم در کالچو است.