آینده هوملس تا قبل از یورو ۲۰۱۶ مشخص می‌شود

تکلیف حضور یا عدم حضور کاپیتان بورسیادورتموند تا قبل از شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶ مشخص خواهد شد. به گزارش  مازنداسپرت،  در چند روز گذشته بحث بازگشت ماتس هوملس به بایرن مونیخ به یکی از سوژه‌های مهم فوتبال آلمان و حتی جهان تبدیل شده است. بعد از آنکه هرمان هوملس، پدر و مشاورش در گفت‌وگویی اعلام […]

خبرگزاری فارس: آینده هوملس تا قبل از یورو ۲۰۱۶ مشخص می‌شود

تکلیف حضور یا عدم حضور کاپیتان بورسیادورتموند تا قبل از شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶ مشخص خواهد شد.

به گزارش  مازنداسپرت،  در چند روز گذشته بحث بازگشت ماتس هوملس به بایرن مونیخ به یکی از سوژه‌های مهم فوتبال آلمان و حتی جهان تبدیل شده است.

بعد از آنکه هرمان هوملس، پدر و مشاورش در گفت‌وگویی اعلام کرد فرزندش به حضور مجدد در تیم بایرن علاقمند است، در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی در مورد امکان همکاری دوباره این ستاره ۲۷ ساله با مونیخی‌ها در رسانه‌ها انتشاریافته است.

حتی هانس یواخیم واتسکه،‌مدیر تجاری دورتموند نیز عنوان کرد اگر قرار به انتقال کاپیتان تیمش باشد، به احتمال فراوان مقصد آینده، بایرن مونیخ خواهد بود.

در این ارتباط یک روزنامه چاپ مونیخ امروز (سه‌شنبه) نوشت تکلیف ماندن یا رفتن از دورتموند و احتمالا حضور در تیم بایرن مونیخ، توسط وی تا قبل از شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه یعنی اواخر بهار مشخص خواهد شد.

هوملس تا سال ۲۰۰۹ در تیم بایرن حضور داشت و پرورش یافته آکادمی این باشگاه معتبر ژرمن‌ها بود.