شیخ منصور مزرعه باداخوس مادرید را به طور کامل خرید

بخشی از میراث تاریخی و فرهنگی کاستیانا تحت مالکیت برادر امیر ابوظبی قرار گرفت. به گزارش  مازنداسپرت، شیخ منصور بن زاید برادر امیر ابوظبی امارات و مالک باشگاه منچسترسیتی انگلیس همچنین سهامدار کلان خطوط هوایی امارات و الاتحاد و مالک ۵ باشگاه گلف و ۳ باشگاه بزرگ اسب‌سواری و پرورش اسب روز گذشته به مبلغ […]

بخشی از میراث تاریخی و فرهنگی کاستیانا تحت مالکیت برادر امیر ابوظبی قرار گرفت.

به گزارش  مازنداسپرت، شیخ منصور بن زاید برادر امیر ابوظبی امارات و مالک باشگاه منچسترسیتی انگلیس همچنین سهامدار کلان خطوط هوایی امارات و الاتحاد و مالک ۵ باشگاه گلف و ۳ باشگاه بزرگ اسب‌سواری و پرورش اسب روز گذشته به مبلغ ۵۵ میلیون یورو مزرعه باداخوس مادرید را یک جا با همه امکانات و خدمه آن خریداری کرد.

این مزرعه یکی از تاریخی ترین مناطق منطقه کاستیانا اسپانیا محسوب می‌شود و در آن چندین خانه قدیمی از قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی همچنین یک کلیسای بسیار قدیمی با اشیای گرانبها وجود دارد که البته اکنون تحت مالکیت کامل امیرزاده و مرد ثروتمند اماراتی است. وکیل اسپانیایی شیخ منصور به مردمی که به نشانه اعتراض مقابل ورودی این مزرعه تجمع کرده‌اند اطمینان داده که آسیبی به کلیسا نخواهد رسید.

در این مزرعه بزرگ به وسعت ۸۳ هزار هکتار معادل ۸ هزار زمین فوتبال احشام و گله‌های متنوع از نژادهای اصیل غرب اروپا نگهداری می شود و در سال نزدیک به ۴۰۰ راس گاو و گوسفند برای صادرات به نقاط مختلف جهان به گمرک اسپانیا تحویل داده می‌شود، مالک قدیمی این مزرعه تاریخی به خاطر مشکلات شدید اقتصادی آن را به شیخ منصور فروخته و این مرد اماراتی امیدوار است از این طریق بتواند به صورت سالیانه گله های اصیل گاو و گوسفند را به امارات هدیه دهد.

یک بخش وسیع جنگلی نیز در این مزرعه قدیمی وجود دارد که قرار است در آن تعدادی آهو به صورت روزانه رهاسازی شوند تا شیخ منصور هنگام شکار همراه با میهمانان خود نهایت لذت را ببرد. مسلما یکی از میهمانان ویژه شیخ منصور می‌تواند پوتین روس باشد که پیش از این بارها در این مزرعه قدیمی حضور داشته و از پذیرایی خاندان سلطنتی اسپانیا در این مزرعه لذت برده است.