والیبال ایران به احتمال ۹۹ درصد المپیکی می‌شود

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به عقیده من تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک روی سکو قرار می‌گیرد و راهی ریو می‌شود. به گزارش  مازنداسپرت، رضا تندروان، مربی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگويي، اظهار داشت: لوزانو و سیچلو از مربیان بزرگ جهان والیبال هستند و همین امر موجب شده تا […]

خبرگزاری فارس: تندروان: والیبال ایران به احتمال 99 درصد المپیکی می‌شود/ فشار تمرینات کم شده است

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به عقیده من تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک روی سکو قرار می‌گیرد و راهی ریو می‌شود.

به گزارش  مازنداسپرت، رضا تندروان، مربی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگويي، اظهار داشت: لوزانو و سیچلو از مربیان بزرگ جهان والیبال هستند و همین امر موجب شده تا بازیکنان کاملاً به آنها ایمان داشته باشند. اعتماد متقابل بین بازیکنان و کادر فنی هم باعث شده تا ملی‌پوشان فشار بالای تمرینات را تحمل کنند و این فشار را به انگیزه تبدیل کنند. بازیکنان حاضر در اردو با جدیت کار می‌کنند و خستگی برای آنها معنایی ندارد؛ از طرفی کادر فنی فشار تمرینات را هم کم کرده است.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان بمب انگیزه و روحیه هستند، ادامه داد: البته به این نکته هم باید اشاره کنم که کادر فنی هم شناخت بسیار خوبی از بازیکنان دارد. خیلی‌ها تصور می‌کنند که لوزانو لیگ را ندیده، اما باید بگویم که او کاملاً حرفه‌ای است و تک تک بازیکنان را می‌شناسد و از نقاط ضعف و قوت آنها آگاهی دارد. بارها هم برای بازیکنان در پست‌های مختلف جلسه برگزار کرده و موارد و نکات ریزی را به آنها گوشزد کرده است.

مربی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: به نظر من هیچ چیزی در دنیا ۱۰۰درصد نیست، اما در ورزش ۹۹ درصد به معنای همان ۱۰۰درصد است. با این شرایط به عقیده من والیبال ایران می‌تواند به احتمال ۹۹ درصد و به عنوان یکی از سه تیم برتر مسابقات انتخابی المپیک راهی ریو شود.