محسن بنگر خبر درگیراش با شیث رضایی را تکذیب کرد+عکس

روز گذشته در سایت ها و فضای مجازی خبر درگیری محسن بنگر و شیث رضایی بر سرمزار مرحوم مهرداد اولادی دست به دست می چرخید که شامگاه روز گذشته محسن بنگر در صفحه اجتماعی خود این موضوع را تکذیب کرد.   به گزارش مازند اسپرت، شامگاه یکشنبه خبری از سایت میزان مبنی بر درگیری محسن […]

روز گذشته در سایت ها و فضای مجازی خبر درگیری محسن بنگر و شیث رضایی بر سرمزار مرحوم مهرداد اولادی دست به دست می چرخید که شامگاه روز گذشته محسن بنگر در صفحه اجتماعی خود این موضوع را تکذیب کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، شامگاه یکشنبه خبری از سایت میزان مبنی بر درگیری محسن بنگر و شیث رضایی بر سرمزار مهرداد اولادی در فضای مجازی و سایت ها منتشر شد که عصر دوشنبه محسن بنگر این موضوع را تکذیب کرد.

همچنین خبرنگار قائم آنلاین در گفتگو با شاهدان عینی در صحنه برخورد مدافعان کنونی و سابق پرسپولیس بر سرمزار مهرداد اولادی به پاسخی مشابه رسید و اکثر شاهدان گفتند برخوردی اتفاق رخ نداده است و این دو بازیکنار در کنار یکدیگر برسر مزار اولادی نشسته بودند.

محسن بنگر نیز در صفحه اجتماعی خود این اتفاق را تکذیب کرد و دلیل این شایعه سازی را کار افراد سود جو دانست که دنبال حاشیه سازی هستند.

محسن بنگر در صفحه اجتماعی خود نوشت: واقعا متاسفم واسه یک عده، واسه اینکه کاسبی شون بگیره حاشیه درست میکنن من و شیث از یک استانیم منم خیلی فوتبالشو دوست داشتم ولی نخواست ادامه بده. دیروزم بغلش کردم تسلیت بهش گفتم، براش آرزوی سلامتی کردم بعدش هم اومدیم.آخه آدم مریض واسه چی من باید با همشهریم درگیر شم؟باز هم متاسفم براتون، شیث یک دوست خوبه برام.