زابالتا: رئال از دیگر قرعه‌ها آسان‌تر بود

به گزارش  مازنداسپرت، رئال که این فصل در چمپیونزلیگ ۲۶ گل به ثمر رسانده، فردا در اتحاد مهمان منچسترسیتی است. با وجود آمار بالای گلزنی، رئال آمار خوبی در گل نخوردن در چمپیونزلیگ دارد ولی با این حال، سبک بازی باز آنها باعث شده تا زابالتا برای تیمش در این بازی شانس خوبی قائل باشد. […]

به گزارش  مازنداسپرت، رئال که این فصل در چمپیونزلیگ ۲۶ گل به ثمر رسانده، فردا در اتحاد مهمان منچسترسیتی است. با وجود آمار بالای گلزنی، رئال آمار خوبی در گل نخوردن در چمپیونزلیگ دارد ولی با این حال، سبک بازی باز آنها باعث شده تا زابالتا برای تیمش در این بازی شانس خوبی قائل باشد.

او گفت:” هر سه رقیب سخت بودند. در نیمه نهایی چمپیونزلیگ نمی‌توان گفت رقیبی آسان تر است ولی شاید رئال از دیگر تیم‌ها آسان تر بود به خاطر شخصیت بازی آنها. هر دو تیم دوست دارند بازی کنند، هجومی باشند و به همین خاطر، یک بازی باز با موقعیت‌های گل فراوان می‌تواند کلید گل نخوردن ما باشد.
مادرید تیمی است که دوست دارد حمله کند ولی آنها همچنین فضاهای زیادی برای حریفان باقی می‌گذارند. رم مقابل انها موقعیت‌های خوبی داشت ولی ما می‌توانیم به رئال صدمه بزنیم.”

زابالتا درباره مهار رونالدو و اینکه آیا تنها زدن ستاره پرتغالی راه مهار اوست گفت:” بله، اگر اجازه داشته باشیم همه را خواهیم زد. از لحاظ دفاعی باید مستحکم باشیم. فقط رونالدو در رئال نیست بلکه بنزما، گرت بیل، کروس، مودریچ و مارسلو هم هستند. باید ۱۰۰ درصد متمرکز باشیم و امیدوار باشیم آگوئرو در موقعیت‌هایش توپ ها را گل کند.”