نساجي سياه پوش اولادي/ خونه به خونه درانديشه پيروزي خارج از خانه

هفته سي و پنجم رقابتهاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور عصر امروز دوشنبه با برگزاري ۱۰ مسابقه برگزار مي شود كه نتايج ديدارهاي خانگي و بيرون ازخانه نمايندگان مازندران جدول رده بندي اين رقابتها را دستخوش تغييرات خواهد كرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ درديدارهاي اين هفته تيم نساجي مازندران از ساعت […]

هفته سي و پنجم رقابتهاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور عصر امروز دوشنبه با برگزاري ۱۰ مسابقه برگزار مي شود كه نتايج ديدارهاي خانگي و بيرون ازخانه نمايندگان مازندران جدول رده بندي اين رقابتها را دستخوش تغييرات خواهد كرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ درديدارهاي اين هفته تيم نساجي مازندران از ساعت ۱۶:۴۵ دقيقه در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر ميزبان تيم مدعي مس رفسنجان است.
شهرستان قائمشهر و مردم ورزش دوست اين شهرستان كه همچنان در غم از دست دادن مهرداد اولادي فوتباليست سابق تيم نساجي و تيم هاي سرخابي پايتخت وملوان بندرانزلي به سوگ نشسته ، درحالي تيم شهرشان نساجي را همراهي خواهند كرد، كه با لباس سياه برابر حريف رفسنجاني به ميدان خواهد رفت.
مهرداد اولادي بازيكن تيم فوتبال ملوان انزلي پنجشنبه هفته گذشته براثر ايست قلبي درگذشت.
شاگردان سيدكوروش موسوي در تيم نساجي مازندران كه درهفته هاي اخير با چند پيروزي و شكست درهفته سي وچهارم، رده هشتمي خود را درجدول رده بندي اين رقابتها حفظ كردند، هنوز هم بر روي كاغذ شانس صعود دارند.
اين درحالي است كه در صورت پيروزي آن ها در چهاربازي باقي مانده و رخ دادن اتفاقات فوتبالي ميسر صعود آنها به ليگ برتر هموار تر خواهد شد.
تيم نساجي دررقابتهاي اين فصل با گلزني هاي حميدكاظمي كه با ۱۶ گل آقاي گلي ليگ يك را دراختيار دارد، به طور حتم بايد به انتظار گل در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر برابر مس كرمان نشست.
درآن سوي ميدان تيم مس رفسنجان كه با ۵۳ امتياز در رده ششم قرار دارد، درهفته هاي گذشته در روند نتيجه گيري موفق بوده و از مدعيان صعود به ليگ برتر به شمار مي آيد.
با توجه به حساسيت بازي ها در اين هفته كسب سه امتياز در اين ديدار مي تواند مس رفسنجان را تا رده سوم هم برساند اما تساوي يا باخت آن ها در اين ديدار روياي صعود را برايشان از بين مي برد و نساجي را به هفته هاي پاياني اميدوارتر خواهد داشت.
بدون شك پيروزي تيم نساجي در اين ديدار مي تواند بهترين خبر براي تيم خونه به خونه ديگر نماينده مازندران كه با ۵۴ امتياز در رده پنجم قرار دارد ، باشد و درجمع مدعيان بالاي جدول نگه خواهد داشت.
اما تيم خونه به خونه مازندران كه همچنان با حميد درخشان پس از پنج مسابقه به پيروزي نرسيده و از رده دوم جدول ليگ يك به رده پنجم سقوط كرده، در همدان به مصاف تيم پاس مي رود كه براي بقا در ليگ يك تلاش خواهد كرد.
پاس همدان در حال حاضر با ۳۵ امتياز در رده هفدهم قرار دارد و از گزينه هاي اصلي سقوط است و براي فرار از منطقه خطر وبراي كسب پيروزي انتحاري بازي خواهد كرد.
اما خونه به خونه بابل هم با ۵۴ امتياز در رده پنجم جدول قرار دارد و حميد درخشان كه خونه به خونه را در رده دوم تحويل گرفت در پنج هفته حضورش در بابل تنها موفق به كسب سه امتياز شد.
هر چند حميد درخشان رده دوم را با پنجم عوض كرده است اما بازي زيبا و تاكتيكي بازيكنان اين تيم مي تواند براي هر تيمي خطر ساز باشد و تنها ضعفي كه سرمربي جديد خونه به خونه بايد نسبت به رفع آن بكوشد رفع مشكل گلزني اين تيم است.
با برگزاري ۱۰ مسابقه هفته سي و پنجم ، سه مسابقه ديگر براي تيم هاي تا پايان رقابتهاي امسال ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور باقي خواهد ماند.
سه بازي كه تكليف سه تيم را به ليگ برتر وسه تيم را نيز راهي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور خواهد كرد.