قاسمی: وقتی به خودم آمدم دیدم روی باسکول هستم/ بعد از شکست سوریان گریه کردیم

ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی‌فرنگی گفت: در ۲ – ۳ روز اول کاملا گیج بودم، وقتی به خودم آمدم که دیدم روی باسکول وزن‌کشی هستم. به گزارش  مازنداسپرت، امیر قاسمی منجزی  درباره کسب سهمیه سنگین‌وزن المپیک ریو گفت: خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش رفت و موفق به کسب سهمیه شدم. در حالی که تا […]

خبرگزاری فارس: قاسمی: وقتی به خودم آمدم دیدم روی باسکول هستم/ بعد از شکست سوریان گریه کردیم

ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی‌فرنگی گفت: در ۲ – ۳ روز اول کاملا گیج بودم، وقتی به خودم آمدم که دیدم روی باسکول وزن‌کشی هستم.

به گزارش  مازنداسپرت، امیر قاسمی منجزی  درباره کسب سهمیه سنگین‌وزن المپیک ریو گفت: خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش رفت و موفق به کسب سهمیه شدم. در حالی که تا ۲ روز قبل از اعزام نمی‌دانستم باید در این مسابقات شرکت کنم.

وی ادامه داد: هنوز هم خستگی تمرینات پیش از اعزام در بدنم وجود دارد. از طرفی از نظر روحی هم به هیچ عنوان آماده نبودم به طوری که در ۲-۳ روز اول کاملا گیج بودم، وقتی به خودم آمدم که دیدم روی باسکول وزن‌کشی هستم.

ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی‌فرنگی تصریح کرد: استرس این مسابقات فوق‌العاده زیاد بود، اما شکست جای هیچ توجیهی نداشت چون باخت، باخت است؛ اما با صحبت‌های محمد بنا و آنالیزهای خوب جزینی و کمک‌های دکتر ملک‌محمدی و امیرساسان احیا شدم.

قاسمی با اشاره به شکست سوریان گفت: تمام شیرینی این پیروزی‌ها با شکست سوریان و عدم کسب سهمیه برای ما زهر شد؛ هیچ لذتی از این موفقیت نبردیم. مادرم می‌گوید اگر همه بروید و طلا بگیرید، اما سوریان نتیجه نگیرد انگار تمام‌تان شکست خورده‌اید. امیدوارم سوریان طلسم را بشکند و در استانبول جبران کند.

وی افزود: بعد از پیروزی مقابل حریف بلاروس زمانی که متوجه شدم سوریان باخته است بغض گلویم را گرفت و همراه با رسول جزینی گریه کردیم؛ شکست سوریان آتش‌مان زد. امیدوارم او در ترکیه کار سهمیه را تمام کند و می‌دانم که این توان را دارد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره رقابت با حریفان گفت: در کشتی مقابل حریف مجارستانی رئیس فدراسیون این کشور دائما در کنار تشک به داوران دستور می‌داد و تصمیم داشتند من را بازنده کنند، اما خوشبختانه عدم هماهنگی و کمک خدا باعث شد پیروز شوم. کشتی‌گیر بلاروس هم خیلی ناجوانمردانه کشتی می‌گرفت. در آن مسابقه هم داوری کاملا به ضرر ما بود به طوری که ۲ امتیاز من را ندادند، اما خدا را شکر که در نهایت موفق به کسب سهمیه شدم.

قاسمی خاطرنشان کرد: این سهمیه متعلق به من نیست بلکه برای ایران است. کار من بعد از کسب سهمیه تازه شروع شده است و از حالا باید برای رسیدن به المپیک مبارزه کنم. هر کشتی‌گیری که بهتر باشد و شانس کسب مدال داشته باشد با صلاحدید کادر فنی عازم المپیک خواهد شد.