مار گزیدگی دست پدرم علت غیبت در لیگ بود/ حق من است که در المپیک باشم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: با توجه به شرایط پدرم و مار گزیدگی در دست او نتوانستم در مرحله اول لیگ شرکت کنم. به گزارش  مازنداسپرت، امیر کلاهدوز ، با اشاره به غیبتش در مسابقات مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری اظهار داشت: ۳-۴ روز به آغاز مسابقه مانده بود که خبر دادند دست پدرم را در کوهستان […]

خبرگزاری فارس: مار گزیدگی دست پدرم علت غیبت در لیگ بود/ حق من است که در المپیک باشم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: با توجه به شرایط پدرم و مار گزیدگی در دست او نتوانستم در مرحله اول لیگ شرکت کنم.

به گزارش  مازنداسپرت، امیر کلاهدوز ، با اشاره به غیبتش در مسابقات مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری اظهار داشت: ۳-۴ روز به آغاز مسابقه مانده بود که خبر دادند دست پدرم را در کوهستان مار گزیده است و در بیمارستان بستری شده است. به همین دلیل با توجه به اینکه تک فرزند هستم باید کارهای درمان او را پیگیری می‌کردم.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه پیشگامان تماس‌های زیادی برای حضورم گرفتند و حتی قرار شد یک روزه به تهران بیایم و برگردم اما حال پدرم چندان مساعد نبود و باید عمل جراحی می‌شد. به تهران هم آمدم اما نتوانستم بمانم و به تبریز بازگشتم.

ملی‌پوش دوچرخه ایران در مورد اینکه با این شرایط یکی از شانس‌های حضور در المپیک را از دست داده است، گفت: مهم نیست. حتی باشگاه پیشگامان هم اعلام کرد ۱۰ درصد از قراردادم را کم خواهد کرد اما من اعلام کردم باید به وضعیت پدرم رسیدگی کنم و ۱۰۰ درصد آن را هم کم کنند، مهم نیست. اگر برای پدرم اتفاقی بیفتد و حضور نداشتم تا آخر عمر پشیمان بودم.

کلاهدوز تاکید کرد: من در آمادگی بسیار بالایی قرار دارم و در مراحل بعدی با قدرت شرکت خواهم کرد. صد در صد حق من حضور در المپیک است چون هم جوان هستم و هم آماده و سوابق خوبی هم دارم.

این دوچرخه‌سوار ملی‌پوش گفت: تمریناتم را به خوبی در شهرم انجام می‌دهم و خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کنم.