توپی که به دست پیکه خورد و نخورد!

تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۶ بر صفر برابر خیخون به پیروزی رسید اما ناداوری و اشتباهات محرز قاضی این جدال واکنش دو طرف مبارزه را در پی داشت. به گزارش  مازنداسپرت، شاید همه چیز از گل دوم بارسلونا شروع شد، جایی که کمک داور بازی آفاساید واضحی را نادیده گرفت تا بازیکنان خیخون بیش […]

تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۶ بر صفر برابر خیخون به پیروزی رسید اما ناداوری و اشتباهات محرز قاضی این جدال واکنش دو طرف مبارزه را در پی داشت.

به گزارش  مازنداسپرت، شاید همه چیز از گل دوم بارسلونا شروع شد، جایی که کمک داور بازی آفاساید واضحی را نادیده گرفت تا بازیکنان خیخون بیش از پیش نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری معترض باشند.

پیش از آن نیز البته در معدود فرصتهای خیخون برای باز کردن دروازه بارسلونا، پیکه توپ را با دست راست خود از روی خط دور کرد و اجازه نداد خیخون به گل تساوی برسد. در ثانیه های پایانی نیمه اول بود که این حادثه رخ داد و البته پیکه به صراحت از عدم برخورد توپ به دستش سخن گفت.

بارسلونا در نیمه دوم نیز در چند موقعیت مورد لطف داور بازی بود و البته اشتباهات داور ضعیف این بازی، گاهی به سود خیخون نیز تمام می‌شد و در کل سرنوشت بازی را تغیر می‌داد.