سه هفته باقی مانده است/ چه تیمی فاتح لالیگا می‌شود؟

این هفته هم مانند هفته گذشته، بالای جدول معتبر لالیگا تکان نخورد و سه مدعی قهرمانی هواداران خود را به هیجانی دیگر بار دعوت کردند. به گزارش  مازنداسپرت، رئال مادرید که در ابتدای بازی برابر رایو تن به دو گل خورده داده بود، ناگهان بیدار شد و با سه گل حریفش را ادب کرد. اتلتیکومادرید […]

این هفته هم مانند هفته گذشته، بالای جدول معتبر لالیگا تکان نخورد و سه مدعی قهرمانی هواداران خود را به هیجانی دیگر بار دعوت کردند.

به گزارش  مازنداسپرت، رئال مادرید که در ابتدای بازی برابر رایو تن به دو گل خورده داده بود، ناگهان بیدار شد و با سه گل حریفش را ادب کرد. اتلتیکومادرید هم دست بردار نیست و تیم خوب سیمئونه در فرهنگ لغات خود چیزی به نام شکست حک نکرده است.

راس سوم این مثلث هیجان، نام نامی‌اش بارسلونا است. تیمی که سه شکست پشت سر هم و دو پیروزی ۸ بر صفر و ۶ بر صفرش یعنی «پیش بینی، ممنوع»، تیمی که ۱۳ امتیاز اختلاف نازنینش را با مادریدی‌ها با هم امتیازی عوض کرده و اکنون هر چند سرنوشتش در اختیار خودش به نظر می‌رسد اما نمی‌تواند نگران سایه خرس‌های مادرید نباشد و به قوهای برنابئو فکر نکند.

هفته سی و ششم، بتیس پذیرای بارسلونا است، اتلتیکو میزبان رایو زخمی، رئال سوسیه‌داد منتظر مادرید.

هفته سی و هفتم، بارسلونا دربی کاتالونیا را برابر اسپانیول تجربه می‌کند (ساده نیست)، لوانته میزبان اتلتیکومادرید است (ساده است) و رئال مادرید در دیداری سخت و تعیین کننده باید پذیرای والنسیای همیشه مدعی باشد.

هفته سی و هشتم، شاید موج هیجان قبل از این هفته تن به سقوط داده باشد اما به هر حال اگر کار به هفته پایانی برسد، گرانادا میزبان بارسلونا است، اتلتیکومادرید میزبان سلتاویگو و رئال مادرید در ریازور میهمان دپورتیوولاکرونیایی که شاید در آن زمان برای ماندن در لالیگا امیدوار باشد و تنها امیدش شکست دادن رئال مادرید!