مانچینی: اینتر می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند

سرمربی اینتر پس از پیروزی مقابل اودینزه اظهار داشت که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده است. به گزارش  مازنداسپرت،  روبرتو مانچینی سرمربی اینتر پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش مقابل اودینزه از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده ابراز امیدواری کرد. مانچو پس […]

خبرگزاری فارس: مانچینی: اینتر می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند

سرمربی اینتر پس از پیروزی مقابل اودینزه اظهار داشت که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده است.

به گزارش  مازنداسپرت،  روبرتو مانچینی سرمربی اینتر پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش مقابل اودینزه از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده ابراز امیدواری کرد.

مانچو پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه مدیاست اظهار داشت: در فوتبال چیزهای عجیب و غریب زیادی رخ می‌دهد. ما باید در ادامه قدرتمندانه عمل کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را داشته باشیم. مردم سعی می‌کنند که ما را در شرایط بحرانی قرار دهند ولی به آنها نشان می‌دهیم که اشتباه فکر می‌کنند.

وی افزود: با وجود اینکه رم از زمان هدایت اسپالتی استثنایی عمل کرده است و تنها یک بازی را شکست خورده است و در رده سوم قرار دارد اما ما باید به کار خود ادامه دهیم تا در دیدار هفته آینده مقابل ناپولی پیروز شویم.

مانچو درباره گلزنی یووتیچ بعد از مدت ها گفت: تنها او نیست که مدت زیادی است که گلزنی نکرده است. امشب همه بازیکنان واقعا عملکرد خوبی داشتند. اما درباره ادر او بازیکن خوبی است. خوشحالم او امشب گلزنی کرد. امیدوارم در آینده نیز به درخشش خود ادامه دهد.

سرمربی نراتزوری درباره اینکه ۲۰ درصد باشگاه را شرکت سانینگ چینی خریداری کرده است، تاثیری در آینده او دارد یا نه گفت: تنها یک چیز مرا نگران می‌کند و آن اینتر و هوادارانش است. برای من فرقی نمی‌کند رئیس باشگاه هر کسی باشد. البته در فضای رسانه‌ها وضعیت ما بحرانی جلوه داده می‌شود ولی ما در آرامش به سر می‌بریم.

اینتر با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و در رده چهارم ماند. رم با ۶۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد. نراتزوری امیدوار است تا به رده سوم برسد و سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده کسب کند.