به بهانه خیس شدن مدیرعامل رئال مادرید/ مقایسه جایگاه ویژه دو تیم لالیگایی

در جریان جدال دو تیم رایووایکانو و رئال مادرید، مدیرعامل تیم میهمان در جایگاه ویژه با چتری در دست زیر باران نشست و شاهد پیروزی تیم فوتبالش بود. به گزارش  مازنداسپرت، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر رایووایکانو به پیروزی رسید اما بارش شدید باران این بازی را تحت تاثیر […]

خبرگزاری فارس: مقایسه جایگاه ویژه دو تیم لالیگایی

در جریان جدال دو تیم رایووایکانو و رئال مادرید، مدیرعامل تیم میهمان در جایگاه ویژه با چتری در دست زیر باران نشست و شاهد پیروزی تیم فوتبالش بود.

به گزارش  مازنداسپرت، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر رایووایکانو به پیروزی رسید اما بارش شدید باران این بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در جایگاه ویژه نشست و بعد از چند دقیقه خیس شدن زیر باران، از مدیر تدارکات باشگاه میزبان یک چتر دریافت کرد.

دو تیم حاضر در لیگ شماره یک کشور اسپانیا، رایووایکانو و رئال مادرید، اولی به مبلغ ۸ میلیون یورو گران قیمت ترین بازیکن تاریخ خود را خریداری کرده و دومی سود حاصل از فروش موزه برنابئو و اسپانسرینگ این بخش را بیش از ۸ میلیون یورو در سال گذشته عنوان کرده است.

شاید مشاهده تصاویر برای مقایسه دو جایگاه ویژه کفایت کند اما ذکر چند نکته برای مقایسه‌ای دقیق‌تر لازم به نظر می‌رسد، ارتفاع موکت در جایگاه ویژه برنابئو با ارتفاع موکت در بخش بوفه و موزه فرق دارد، سنسورهای حرارتی با توجه به دمای هوا در خارج و داخل جایگاه همچنین تعداد افراد حاضر در سالن، درجه حرارتی و برودتی هوا را تنظیم می کنند، سیستم صوتی و تصویری بخش جایگاه ویژه را شرکت بین المللی سادو، زیر نظر سازمان هوا و فضای ناسا نصب و کنترل می‌کند. در مقابل، جایگاه ویژه استادیوم باشگاه رایووایکانو تنها ویژگی مهمش جدا شدن از بخش‌های دیگر با نرده و میله است!

تفاوت دو باشگاه حاضر در لالیگا آنقدر زیاد است که نمی‌شود به راحتی هر دو طرف قیاس را باشگاه استاندارد اسپانیایی توصیف کرد.

انتهای پیام/ر