جاور: برای چنین روزی آماده بودم/خوشحالم رکورد بانوان شکسته شد

ملی‌پوش المپیکی روئینگ بانوان با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه المپیک گفت: ما نشان داده‌ایم ورزش بانوان همیشه در حال پیشرفت است. به گزارش  مازنداسپرت، مهسا جاور  درباره کسب سهمیه المپیک و شکست رکورد حضور بانوان در بازی‌های المپیک اظهار داشت: امروز برای کسب سهمیه در مرحله نیمه‌نهایی به میدان رفتم که با قرار گرفتن […]

خبرگزاری فارس: جاور: برای چنین روزی آماده بودم/خوشحالم رکورد بانوان شکسته شد

ملی‌پوش المپیکی روئینگ بانوان با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه المپیک گفت: ما نشان داده‌ایم ورزش بانوان همیشه در حال پیشرفت است.

به گزارش  مازنداسپرت، مهسا جاور  درباره کسب سهمیه المپیک و شکست رکورد حضور بانوان در بازی‌های المپیک اظهار داشت: امروز برای کسب سهمیه در مرحله نیمه‌نهایی به میدان رفتم که با قرار گرفتن در رده دوم راهی فینال شدم.

وی افزود: توانستم نهمین سهمیه بانوان را بگیریم و به همین دلیل خیلی خوشحالم که این لطف شامل حالم شد. بانوان نشان داده‌اند روز به روز پیشرفت می‌کنند.

ملی‌پوش المپیکی ایران با اشاره به اینکه سطح مسابقات بالا بود، خاطرنشان کرد: ما برای چنین روزی آماده شده بودیم و خودمان را برای این مسابقات آماده کرده بودیم. تمام تلاش را به کار می‌گیرم تا در فینال هم مدال بگیرم.

مهسا جاور نخستین ملی‌پوش المپیکی قایقرانی به شمار می‌رود.