آقایون مسئول ؛ بهارنارنج ، متین و دیگر تیم های پایه شهر بابل را در یابید !

بهارنارنج بابل میزبان با سابقه خود را متوقف کرد  . یکی از مربیان بهارنارنج بابل ضمن گلایه از مسئولین ورزشی این شهر در صحبت های خود با خبرنگار مازند اسپرت از بابل اظهار داشتند : بهارنارنج در حالی در این فصل پا به میدان مسابقات گذاشت که تحت حمایت هیچ مسئولی قرار نگرفته است. اداره […]

بهارنارنج بابل میزبان با سابقه خود را متوقف کرد  .

یکی از مربیان بهارنارنج بابل ضمن گلایه از مسئولین ورزشی این شهر در صحبت های خود با خبرنگار مازند اسپرت از بابل اظهار داشتند : بهارنارنج در حالی در این فصل پا به میدان مسابقات گذاشت که تحت حمایت هیچ مسئولی قرار نگرفته است. اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بابل از بزرگ تا کوچک آنها همراه با خونه به خونه بوده اند اما بهارنارنج بابل همانند تیم متین این شهر که به تنهایی در غربت بوده و حذف گردید در غربت به سر می برد.

 

photo 2016 04 23 09 59 08

هستند اعضای هیات رئیسه به اصطلاح دلسوز فوتبال بابل که ادعای خدمت به بابل را دارند، اما مانند اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال و کل اعضایش تابع سرمایه مالی خونه به خونه شده اند و توجهی به هیچ تیم پایه ای در این شهر ندارند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که تیم متین بابل ، با سابقه ۱۳ سال تیم داری در رده پایه در لیگ برتر ایران و سال ها جنگیدن با حریفان صاحب نام مانند :سپاهان اصفهان،ذوب اهن،تراکتورسازی تبریز و… به دلیل عدم حمایت از طرف اداره ورزش و هیات فوتبال بابل و پیشکسوتان شهرستان بابل به دنبال فروش امتیاز خود می باشد.

*** بهارنارنج بابل هم با این روند مطمئنا ادامه نخواهد داد :

در سال گذشته دبیر هیات فوتبال بابل به همراه تیم جوانان خونه به خونه در تمامی شهرها حضور پیدا کرد و به گواه عکس های موجود حتی آب معدنی این تیم را در بازی ها حمل و نقل می نمود !

252522

اما هیچ یک از اعضای هیات فوتبال و اداره ورزش نمی دانند، بهارنارنج چگونه صعود کرد و چگونه مسافرت می کند و اینکه الان کجاست؟

پیشکسوتان عزیز سر تمرین دیگر تیم ها حاضر می شوند و با مربیان این تیم عکس یادگاری می گیرند !

اعضای هیات رئیسه فوتبال بابل که ادعای خدمت به  فوتبال بابل را دارند حاضر هستند برای بازی های دیگر تیم ها به ورزشگاه بروند و مسئولین جلو درب ورزشگاه از ورود انها با کارت مخصوص پیشکسوتان جلوگیری کنند اما یک بار سر مسابقات تیم های پایه این شهر حاضر نشوند !

رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر حاضر است با تیم خونه به خونه به تمام شهرهای ایران سفر کند و از اسم تیم خونه به خونه برای خود برو و بیایی راه بیاندازد اما یکبار هم سر تمرینات تیم های پایه نرود.
هیات فوتبال بابل و کل اعضایش حاضرند تحت هر شرایطی با تیم خونه به خونه کار کنند و تنها زمین ورزشی این شهر را در اختیار این باشگاه قرار دهند اما هیچ کمکی به تیم های پایه این شهر نکنند.

در مجموع پیشکسوتان و اداره ورزش و هیات فوتبال بابل با تمام اعضایش خود را پشت اسم خونه به خونه پنهان کرده اند و برای خود تبلیغاتی آنچنانی راه انداخته اند.

بوده اند تیم های پایه ای از بابل که در سطح استان حضور داشتند ، از جمله آن ها  تیم ریشه دار دریا که حالا دیگر نابود شده اند و میتوان در موردعلل نابودی آنها یک کتاب نوشت !

در اینجا باید یادآور شد که حمایت از تیم خونه به خونه از وظایف همه است که حمایت از آنها یک وظیفه شهری یا شهرستانی نیست بلکه یک وظیفه استانی است و اداره ورزش و هیات فوتبال از آن مستثنی نیستند.

پس شهرستان بابل باید سنگ تمام بگذارد، اما نه به قیمت از بین بردن تیمهایی که واقعا با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند! وظیفه ارگانی مانند هیات فوتبال شهرستان بابل ، برنامه ریزی و حمایت از ایشان است که متاسفانه هیات فوتبالی که کار اجرایی اش به دو نفر خلاصه میشود هیچگاه توان چنین برنامه ریزی نداشته و نخواهد داشت !

در پایان مسئولین به اصطلاح دلسوز فوتبال بابل به نام خونه به خونه تیم های دیگر را لگد مال نکنید.
مطمئنا مسولان ورزش دوست و محترم خونه به خونه هم حمایت کورکورانه و بی خرد اینچنینی را نمیخواهند و دلشان برای ورزش بابل میسوزد و مسئولان خونه به خونه هم راضی به حمایت بی تدبیرانه نیستند !

 

photo 2016 04 23 09 59 06