دوقلوهای ایرانی آماده دوئل با ثروتمندان سن پطرزبورگ /سردار به هالک رسید (گزارش تصویری)

به گزارش  مازنداسپرت، ستاره ایرانی اش فرداشب باید در فینال زودهنگام این رقابت ها از تیم مدعی و ثروتمند زنیت سن پطرزبورگ پذیرایی کند، جدالی که برنده اش می تواند مدعی نخست کسب جام قهرمانی باشد. روستوف از یک تیم درجه دو به تیمی مدعی تبدیل شده و طرفداران این تیم چنین موفقیتی را مرهون […]

به گزارش  مازنداسپرت، ستاره ایرانی اش فرداشب باید در فینال زودهنگام این رقابت ها از تیم مدعی و ثروتمند زنیت سن پطرزبورگ پذیرایی کند، جدالی که برنده اش می تواند مدعی نخست کسب جام قهرمانی باشد.


روستوف از یک تیم درجه دو به تیمی مدعی تبدیل شده و طرفداران این تیم چنین موفقیتی را مرهون زحمات قربان بردی اف سرمربی ترکمنستانی الاصل و مسلمان خود هستند که در مدت کمتر از دو سال چهره این تیم را تغییر داد تا به یکه تاز این روزهای روسیه تبدیل شود.طرفدارانی که تا فصل پیش تنها با این هدف به ورزشگاه کوچک شهر می رفتند تا کمک کنند روستوف سهمیه ماندن در لیگ برتر را حفظ کند حالا خودشان را برای تماشای فینال روسیه آماده می کنند.


این تیم با در اختیار داشتن دو ستاره جوان تیم ملی ایران سخت در تلاش است تا به بزرگ ترین افتخار تاریخ باشگاه برسد آن هم کسب قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه. روستوف با گذشت ۲۴ هفته از رقابت ها با ۴۸ امتیاز بالاتر از زسکا مسکو ۴۷ و زنیت ۴۶ امتیازی در صدر جدول ایستاده و بازی فرداشب این تیم با شاگردان آندره ویلاش بوآش سرمربی پرتغالی و گران قیمت زنیت می تواند سرنوشت آنها را در مسیر قهرمانی مشخص کند.


سایت باشگاه روستوف در گزارشی تصویری از آخرین جلسات تمرینی این تیم نوشت تمام بازیکنان از جمله سردار آزمون و سعید عزت الهی دو جوان ایرانی زیر نظر قربان بردی اف با انگیزه بالا خود را برای بازی حساس فرداشب برابر زنیت آماده می کنند تا با فتح این دیدار گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی بردارند. زنیت که در ترکیب خود ستاره های سرشناس و گران قیمتی همچون هالک برزیلی ، ویتسل بلژیکی و … را در اختیار دارد فردا شب قطعا می تواند حریف قدری برای روستوف محسوب شود.

نکته قابل توجه در این بازی برمی گردد به شایعات اخیر در خصوص احتمال کوچ قربان بردی اف و سردار آزمون از روستوف به زنیت در پایان فصل جاری که به همین دلیل پیش بینی می شود این دیدار برای استاد و شاگرد ایرانی اش در تیم میزبان حساسیت های فراوانی داشته باشد.به احتمال فراوان سردار آزمون در ترکیب اصلی روستوف مثل چند بازی گذشته به میدان خواهد رفت تا رویارویی این جوان ایرانی با هالک برزیلی سرنوشت بازی را روشن کند.اما سعید عزت الهی شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته و باید از روی نیمکت ذخیره ها بازی را آغاز کند تا بلکه برای دقایقی به میدان برود.