تیم جوانان ملوان ساری قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال استان شد و به لیگ یک صعود کرد + عکس

تیم  فوتبال جوانان ملوان ساری با برتری در فینال قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال استان شد و به لیگ یک صعود کرد . به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال ملوان ساری عصر امروز در فریدونکنار و در ورزشگاه آزادی این شهر میهمان تیم شهید بصیر فریدونکنار بود . در این دیدار شاگردان امین قاسمیان موفق […]

تیم  فوتبال جوانان ملوان ساری با برتری در فینال قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال استان شد و به لیگ یک صعود کرد .

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال ملوان ساری عصر امروز در فریدونکنار و در ورزشگاه آزادی این شهر میهمان تیم شهید بصیر فریدونکنار بود .

در این دیدار شاگردان امین قاسمیان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند و با این برتری قهرمان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال استان مازندران شدند.

گفتنیست این مسابقات در دو گروه شرق و غرب برگزار شده بود که در گروه شرق تیم های ملوان ساری و گتاب بابل و در گروه غرب استقلال نوین فریدونکنار و شهید بصیر به مرحله بعد صعود کرده بودند .

ملوان ساری با برتری در دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال نوین فریدونکنار و شهید بصیر فریدونکنار با برتری در دیدار رفت و برگشت مقابل گتاب بابل به دیدار فینال راه پیدا کردند .

در پایان در تک دیدار فینال که به قید قرعه، فریدونکنار میزبان این دیدار شد با برتری یک صفر ملوان که گل بازی را مهدی احمدی به ثمر رساند ، ملوان ساری قهرمان این رقابت ها شد.

222

5555