نماد جام جهانی فوتسال رونمایی شد/ اشاره مسئول فیفا به قدرت فوتسال ایران

نماد جام جهانی فوتسال کلمبیا امروز در این کشور با برگزاری مراسمی رونمایی شد. به گزارش مازند اسپرت؛ امروز مراسمی در کلمبیا میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ برگزار شد که یکسری از مقامات کشورهای مختلف مسئولان کمیته مسابقات و مسئولان فیفا در آن حضور داشتند. در این جلسه جزئیاتی مربوط به میزبانی مسابقات و […]

خبرگزاری فارس: نماد جام جهانی فوتسال رونمایی شد/ اشاره مسئول فیفا به قدرت فوتسال ایران

نماد جام جهانی فوتسال کلمبیا امروز در این کشور با برگزاری مراسمی رونمایی شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ امروز مراسمی در کلمبیا میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ برگزار شد که یکسری از مقامات کشورهای مختلف مسئولان کمیته مسابقات و مسئولان فیفا در آن حضور داشتند.

در این جلسه جزئیاتی مربوط به میزبانی مسابقات و نحوه برگزاری آن مورد بررسی قرار گرفت. ابتدا نماد مسابقات رونمایی شد و نحوه فروش بلیت مسابقات در دور اول و همچنین نکات ریزی که جالب توجه بود از سوی مقامات مطرح شد.

رامون جسورن رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ابتدا در این نشست از حضور نمایندگان فیفا و همچنین نمایندگان فوتبال سایر کشورها تشکر کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه ۱۴۳ روز به آغاز مسابقات باقی مانده است اما وضعیت سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقات مطلوب است. همچنین سانتاندر شهردار کلمبیا با پخش ویدئو در مورد نحوه میزبانی شهرها و امکاناتی که طراحی شده است صحبت کرد.

در این نشست ۱۵۰ میهمان خارجی و ۴۰ نماینده داخلی به همراه گروهی از خبرنگاران داخلی و خارجی حضور داشتند.

ژن یارزا رئیس بخش رویدادهای فیفا با اشاره به برگزاری این بازی‌ها در کلمبیا تأکید کرد: فوتسال ایران به عنوان قدرت قابل اعتمادی در جهان دیده می‌شود.

وی با اشاره به حضور قدرت‌های برتر در جام جهانی فوتسال اعلام کرد: از دیدگاه شخصی من مسابقات بسیار با کیفیت خواهد بود چرا که قدرت‌های برتر جهان در این مسابقات حاضر خواهند شد هر چند که هنوز مشخصات تیم‌های راه یافته به جام جهانی کامل نشده است اما می‌توان حدس زد که مسابقات بزرگی با حضور تیم‌هایی چون برزیل، اسپانیا، ایتالیا، روسیه و ایران برگزار خواهد شد.

رئیس بخش رویدادهای فوتبال خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور برخی تیم‌ها به عنوان تازه وارد همچون ویتنام می‌تواند به زیبایی‌های این مسابقات بیفزاید که قطعا چالش‌های باکیفیتی را در سالن‌های مسابقات خواهیم دید که همه ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال با حضور ۲۴ تیم از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه در کلمبیا برگزار خواهد شد.