همایش پیاده‌روی خانوادگی در محمودآباد به مناسبت هفته سلامت برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت، جمعه هفته جاری در محمودآباد برگزار می‌شود. به گزارش مازنداسپرت؛همه ساله به مناسبت هفته سلامت و در سایه مشارکت ادارات شهرستان و با استقبال شهروندان همایش پیاده‌روی خانوادگی در محمودآباد برگزار می‌شود.اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد توجه و […]

022255588888رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت، جمعه هفته جاری در محمودآباد برگزار می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت؛همه ساله به مناسبت هفته سلامت و در سایه مشارکت ادارات شهرستان و با استقبال شهروندان همایش پیاده‌روی خانوادگی در محمودآباد برگزار می‌شود.
اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد توجه و انجام فعالیت‌های ورزشی را یکی از عوامل مهم در برقراری سلامت افراد عنوان کرد و گفت:اداره ورزش و جوانان  با همکاری فرمانداری،شهرداری وشورای اسلامی،نیروی انتظامی،شبکه بهداشت و هیئت ورزش‌های همگانی  شهرستان به منظور گرامیداشت این هفته همایش پیاده‌روی خانوادگی را در محمودآباد برگزار خواهد کرد.
وی زمان برگزاری این همایش را جمعه، سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری عنوان کرد و گفت:مکان تجمع و حرکت همایش پیاده‌روی خانوادگی که  با شعار «غلبه بر دیابت»  در سال ۹۵ نامگذاری شده  را از میدان (گلزار)شهدای گمنام  غواص بیان و اذعان  کرد: ساعت حرکت و آغاز این همایش ۹ صبح بوده و مقصد آن میدان سردار کاظمی  است.
پهلوان افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش صورت گرفته شده است و در نظر است به شرکت‌کنندگان در این همایش جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا شود.
وی ابراز داشت: توسعه پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی نیاز شهروندان محمودآبادی است که امیدواریم در سال جدید با همیاری و همکاری مدیران و شهروندان بتوانیم اقدامات خوبی در این حوزه  شاهد باشیم.
این مقام مسئول توسعه ورزش‎های همگانی را که یکی از خواسته‎های مقام معظم رهبری است، افزود: ورزش همگانی با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و باید در راستای ترویج آن همه مسئولان بیش از پیش تلاش کنند.
این مقام مسئول نیز  از برگزاری اولین جلسه شورای ورزش همگانی  به ریاست فرماندار شهرستان در هفته جاری در فرمانداری خبر داد.

 

256363