لیگ برتر فوتسال امیدها/ شهروند ساری مقابل شرکت ملی حفاری اهواز متوقف شد

تیم شهروند ساری با توقف مقابل شرکت ملی حفاری اهواز، صدرنشینی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را از دست داد. به گزارش مازند اسپرت، در هفتمین و آخرین روز مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور عصر امروز در ساری تیم شهروند ساری میزبان این رقابت‌ها با توقف مقابل شرکت ملی حفاری اهواز صدر […]

0202تیم شهروند ساری با توقف مقابل شرکت ملی حفاری اهواز، صدرنشینی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را از دست داد.

به گزارش مازند اسپرت، در هفتمین و آخرین روز مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور عصر امروز در ساری تیم شهروند ساری میزبان این رقابت‌ها با توقف مقابل شرکت ملی حفاری اهواز صدر جدول را از دست داد.

دو تیم شهروند ساری و شرکت ملی حفاری اهواز در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با تقسیم امتیاز به تساوی یک بر یک رسیدند تا با این تساوی به دست آمده شرکت ملی حفاری اهواز ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد و شهروند ساری نیز با ۱۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی‌های امروز تیم کشاورز قزوین در یک بازی پرگل موفق شد هفت بر پنج ستارگان طلایی زنجان را شکست داد و دبیری تبریز نیز در یک بازی نزدیک پنج بر چهار آینده گستر ایرانیان اصفهان را برد.

در آخرین روز این مسابقات تیم مقداد مشهد استراحت داشت.

دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور از ۲۱ تا ۲۷ فروردین با حضور هفت تیم به صورت دوره‌ای در ساری برگزار شد که در نهایت تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز با ۱۴، دبیری تبریز با ۱۳ و شهروند ساری با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

دور برگشت این مسابقات از یازدهم اردیبهشت به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

جمعه ۹۵/۰۱/۲۷

گروه الف

کشاورز قزوین ۷ – ۵ ستارگان طلایی زنجان

دبیری تبریز ۵ – ۴ آینده گستراصفهان

شهروند ساری ۱ – ۱ ملی حفاری اهواز

مقداد مشهد – استراحت

لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور گروه یک

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ شرکت ملی حفاری اهواز ۶ ۴ ۲ ۰ ۱۹ ۱۰ ۹ ۱۴
۲ دبیری تبریز ۶ ۴ ۱ ۱ ۲۴ ۱۳ ۱۱ ۱۳
۳ شهروند ساری ۶ ۳ ۳ ۰ ۲۱ ۱۰ ۱۱ ۱۲
۴ کشاورز قزوین ۶ ۲ ۲ ۲ ۱۸ ۱۹ ۸
۵ ستارگان طلائی زنجان ۶ ۲ ۰ ۴ ۱۴ ۲۲ ۶
۶ آینده گستر اصفهان ۶ ۱ ۲ ۳ ۱۷ ۱۶ ۱ ۵
۷ مقداد مشهد ۶ ۰ ۰ ۶ ۸ ۳۱ -۲۳ ۰

حواشی دیدار شهروند ساری و ملی حفاری اهواز:

از ابتدای بازی عوامل و کادر فنی دو تیم به نحوه قضاوت داوران اعتراض داشتند.

حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ تماشاگر بازی را از نزدیک مشاهده می کردند.

تیم حفاری در نیمه اول مرتکب پنج خطا شد ولی داوران از اعلام خطای ششم سر باز می زدند تا جایی که ناظم داوری آقای مشفق اعلام کرد دو پنالتی نقطه دوم حق ساروی ها بود.

تیم شهروند در آغاز نیمه دوم به گل دست یافت.

نحوه قضاوت داوران باعث شد تا سرپرست شهروند برای دقایقی بازی را نگه داشته و بازیکنانش را از زمین بیرون بکشد که با پا درمیانی سعید نجاریان و آرش جابری دوباره بازی از سر گرفته شد.

در سه دقیقه پایان بازی سرمربی حفاری با داور وقت نگه دار به بحث و جدل پرداخت و همین امر باعث شد تا ثانیه هایی از بازی وقت ثابت بماند! تا اینکه ناظر داوری به داور وقت نگه دار تذکر داد تا به کار خود بپردازد.

در ۱/۳۰ ثانیه پایانی تیم ملی حفاری به سیستم پاورپلی رو آورد تا اینکه در ثانیه آخر بازی و در حالی که صدای بوق اسکوربورد به صدا در آمده بود حفاری ها به گل تساوی دست یافتند و فاتح دور رفت در این گروه شدند.