بارتومئو: اتلتیکو بهتر از بارسا بود/ ما دو جام دیگر را پیش‌رو داریم

  رئیس باشگاه بارسلونا پس از شکست تلخ مقابل اتلتیکو مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد و گفت: در این دیدار اتلتیکو بهتر از بارسا بود.   به گزارش مازند اسپرت رئیس اردوگاه کاتالونیا پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که بارسلونا […]

 

خبرگزاری فارس: بارتومئو: اتلتیکو بهتر از بارسا بود/ ما دو جام دیگر را پیش‌رو داریم

رئیس باشگاه بارسلونا پس از شکست تلخ مقابل اتلتیکو مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد و گفت: در این دیدار اتلتیکو بهتر از بارسا بود.

 

به گزارش مازند اسپرت رئیس اردوگاه کاتالونیا پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که بارسلونا در این دیدار بد بازی کرد و اتلتیکو بهتر بود.

بارتومئو پس از این دیدار درباره بازی اظهار داشت: امروز اتلتیکو بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. از اتفاقی که افتاده ناراحتم اما ما باید برای قهرمانی در لالیگا تمرکز کنیم. باید اعترف کنم که در این دیدار اتلتیکو بهتر از بارسا بود.

وی افزود: حذف شدن ما از لیگ قهرمانان اروپا بدترین حالت برای ما نیست زیرا ما دو جام دیگر را پیش رو داریم که باید آنها را کسب کنیم. من راضی هستم و  از فردا روزی جدید برای ما آغاز می‌شود.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره صحنه پنالتی که داور آن را خارج از محوطه اعلام کرد، گفت: ما نمی‌توانیم داور را سرزش کنیم چه بسا توپ را ندیده باشد. کار داوران بسیار سخت است./فارس