فرناندز: توپ به دستم خورد ولی نمی‌دانم داخل محوطه بود یا خارج!

  کاپیتان اتلتیکو مادرید پس از صحنه صددرصدی پنالتی مقابل بارسا اظهار داشت: نمی‌دانم در داخل محوطه توپ به دستم خورد یا خارج.   به گزارش مازند اسپرت بارسلونا شب گذشته به شکل باورنکردنی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا از این رقابت‌ها […]

 

خبرگزاری فارس: فرناندز: توپ به دستم خورد ولی نمی‌دانم داخل محوطه بود یا خارج!

کاپیتان اتلتیکو مادرید پس از صحنه صددرصدی پنالتی مقابل بارسا اظهار داشت: نمی‌دانم در داخل محوطه توپ به دستم خورد یا خارج.

 

به گزارش مازند اسپرت بارسلونا شب گذشته به شکل باورنکردنی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا از این رقابت‌ها حذف شود.

در دقیقه ۹۱ توپ ارسالی اینیستا به دست گابی فرناندز کاپیتان اتلتیکو مادرید در داخل محوطه جریمه خورد اما داور ایتالیایی که به صحنه نزدیک بود این پنالتی را نادیده گرفت و یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به بارسا داد.

گابی پس از این دیدار درباره این صحنه گفت: بله توپ به دستم خورد. من روی خط محوطه جریمه بودم و داور بازی خطا پشت محوطه جریمه اعلام کرد. نمی‌دانم که خطا هند من در داخل بود یا خارج. گاهی اوقات ما از تصمیمات داور استفاده می‌کنیم گاهی برخی دیگر! اما نباید در کل فقط به این صحنه اکتفا کنیم زیرا ما با شایستگی در این دیدار به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردیم./فارس