هکینگ: در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی خوب نبودیم/ ولفسبورگ خودش را باور نداشت

  سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ بعد از باخت مقابل رئال مادرید گفت:در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی با رئال به هیچ‌وجه خوب عمل نکردیم.   به گزارش مازند اسپرت شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ولفسبورگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ۳ بر صفر مغلوب رئال مادرید شد. دیتر هکینگ اظهارداشت: به عقیده […]

 

خبرگزاری فارس: هکینگ: در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی خوب نبودیم/ ولفسبورگ خودش را باور نداشت

سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ بعد از باخت مقابل رئال مادرید گفت:در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی با رئال به هیچ‌وجه خوب عمل نکردیم.

 

به گزارش مازند اسپرت شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ولفسبورگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ۳ بر صفر مغلوب رئال مادرید شد.

دیتر هکینگ اظهارداشت: به عقیده من، در ۲۰ دقیقه نخست به هیچوجه خوب عمل نکردیم. کسب باخت ۳ بر صفر که دو گل آن روی ضربات ایستگاهی زده شد،‌ ناراحت‌کننده است.

او ادامه داد: در این سطح از بازی‌ها، بدیهی است که نتیجه با اتفاقات جزیی رقم می‌خورد. اگر شما بخواهی به مرحله بالاتر برسید، نیاز است که ۲ بازی خوب انجام دهید که متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: امشب در مقاطعی از بازی راضی بودم اما خودباوری وجود نداشت. در کل از آنچه حاصل شد، متاسفم. حالا مجبوریم که ببینیم در بوندس‌لیگا تا چه رتبه‌ای می‌توانیم صعود کنیم.

در مصاف شب گذشته رونالدو در دقایق ۱۶، ۱۷ و ۷۷ گلزنی و هت‌تریک کرد. رئال بعد از باخت ۲ بر صفر بازی رفت در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد و به نیمه نهایی رسید./فارس