پس از پیروزی رئال‌مادرید مقابل ولفسبورگرونالدو: برای یک فصل بد، بازی خیلی خوبی بود

  مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: برای یک فصل بد که طی آن جام حذفی و شاید لالیگا را از دست داده‌ایم، این بازی، بازی خیلی خوبی بود.   به گزارش مازند اسپرت کریستیانو رونالدو با هت‌تریک خود شبی رویایی را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد و بیش از پیش در عرصه رکوردها […]

 

خبرگزاری فارس: رونالدو: برای یک فصل بد، بازی خیلی خوبی بود

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: برای یک فصل بد که طی آن جام حذفی و شاید لالیگا را از دست داده‌ایم، این بازی، بازی خیلی خوبی بود.

 

به گزارش مازند اسپرت کریستیانو رونالدو با هت‌تریک خود شبی رویایی را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد و بیش از پیش در عرصه رکوردها جاودانه و دست نیافتنی شد.

رونالدو پس از بازی برتر تیمش برابر ولفسبورگ گفت: مشخص بود که این تیم را شکست خواهیم داد، این تیم در بازی رفت هم با ناداوری مشخص و تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا ما را شکست داده بود و در بازی برگشت تفاوت دو تیم مشخص شد، تیمی که فقط منتظر تمام شدن بازی بود و توان مقاومت برابر ما را نداشت.

وی ادامه داد: برای یک فصل بد، این یک بازی خیلی خوب بود و از این بابت بسیار خوشحالم. نتیجه خوبی کسب کردیم و اکنون جزو ۴ تیم برابر قاره اروپا هستیم، هدف اصلی من مسلما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و از این مرحله به بعد، کار فوق العاده سخت خواهد بود./فارس