رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار می شود / تماشای این مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری رایگان است

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ برزیل ۲۷ فروردین ماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی تهران برگزار می شود، و تماشای مسابقات برای علاقمندان به ورزش ملی کشور، رایگان است. به گزارش مازنداسپرت و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، در […]

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ برزیل ۲۷ فروردین ماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی تهران برگزار می شود، و تماشای مسابقات برای علاقمندان به ورزش ملی کشور، رایگان است.open 1

به گزارش مازنداسپرت و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، در کشتی فرنگی این مسابقات در وزن ۸۵ کیلوگرم برگزار می شود که حبیب اله اخلاقی، مجتبی کریم فر، داود اخباری، داود عابدین زاده، یوسف قادریان و حسین نوری به میدان می روند.

در کشتی آزاد مسابقات در سه وزن برگزار می شود که در وزن ۶۵ کیلوگرم سید احمد محمدی با میثم نصیری، در وزن ۷۴ کیلوگرم حسن یزدانی با مصطفی حسین خانی و در وزن ۸۶ کیلوگرم علی رضا کریمی، احسان لشکری، رضا بیات و میثم مصطفی جوکار به مصاف هم می روند.

ضمنا مسابقات انتخابی وزن ۶۱ کیلوگرم برای حضور در جام جهانی نیز همزمان با این رقابت ها برگزار می شود که مسعود اسماعیل‌پور ابتدا با مهران نصیری رقابت کرده و سپس کشتی گیر برتر با مهران شیخی مسابقه خواهد داد. نفر برتر این مسابقه به همراه بهنام احسان‌پور در رقابت‌های جام جهانی آمریکا حضور خواهند داشت.

رقابت های انتخابی به صورت دوره ای و دو حذفی برگزار می شود و مسابقات فینال به صورت دو از سه انجام خواهد شد. تماشای این رقابت ها که از ساعت ۱۱ تا ۱۵ برگزار می شود، برای علاقمندان به ورزش ملی کشور رایگان است.