طرح تشدید برخورد با عوامل توزیع و مصرف کنندگان مکمل های غیر مجاز آغاز شد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران با تاکید بر این نکته که مصرف هر گونه داروی مکمل در باشگاه بدنسازی و پرورش اندام ممنوع است، گفت: با هماهنگی ماموران انتظامی،امنیتی و حراست استان طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مکمل ها آغاز شده است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی […]

badansaziرییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران با تاکید بر این نکته که مصرف هر گونه داروی مکمل در باشگاه بدنسازی و پرورش اندام ممنوع است، گفت: با هماهنگی ماموران انتظامی،امنیتی و حراست استان طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مکمل ها آغاز شده است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی بابا درویش متولی  به فعالیت ۲۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام فاقد مجوز و پروانه در مازندران اشاره کرد و افزود : یکی از مشکلات اساسی این باشگاه ها توزیع و مصرف داروهای مکمل است.

وی گفت : مصرف مکمل ها به هیچ عنوان در انجام ورزش بدنسازی و پرورش اندام در سطوح غیر حرفه ای که در مازندران و کشور در حال انجام است ، توصیه نمی شود.

او با بیان اینکه مراکز توزیع مکمل ها در استان بشدت گسترش یافته است، ادامه داد: حتی مصرف مکمل ها در کشورهای پیشرفته که به صورت حرفه ای ورزش بدنسازی و پرورش اندام را انجام می دهند با هماهنگی پزشک و کارشناسان انجام می شود.

درویش متولی به فعالیت ۶۸۰ باشگاه بدنسازی دارای مجوز و پروانه در استان اشاره کرد و گفت: ۲۷هزار ورزشکار سازمانه یافته در رشته بدنسازی و پرورش اندام تحت پوشش هیات هستند.