دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دو فوتبال نوجوانان: آینده برتر برد -خزر متوقف شد/فینال محمودآبادی در راه است ؟

دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال نوجوانان مازندران باانجام ۲ دیدار در محمودآباد و بابل  به پایان رسید که طی آن یک برد و تساوی حاصل کار نمایندگان محمودآبادی بود. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد ؛ دور رفت لیگ دسته  فوتبال نوجوانان   مازندران مرحله نیمه  نهایی بطور همزمان  […]

1دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال نوجوانان مازندران باانجام ۲ دیدار در محمودآباد و بابل  به پایان رسید که طی آن یک برد و تساوی حاصل کار نمایندگان محمودآبادی بود.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد ؛ دور رفت لیگ دسته  فوتبال نوجوانان   مازندران مرحله نیمه  نهایی بطور همزمان  با انجام دو دیدار در شهرهای محمودآباد و بابل خاتمه یافت ،که یک برد و تساوی حاصل کار نمایندگان محمودآبادی در این رقابت ها بود.
در دیدار اول که در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد تیم آینده برتر  محمودآباد تواسنت در یک دیدار پرگل و تماشایی (۴بر۲)نماینده ساری را شکست دهد و در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گیرد.
این دیدار بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و دو تیم موقعیتهای خوبی را رویدروازه یکدیگر خلق کردند،آینده برتر که بازیهای قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود دوست نداشت در این دیدار خانگی  شکست بخورد .
 شاگردان خسرو پور در تیم آینده برتر محمودآباد   از همان ابتدا فشار زیادی را روی دروازه مهمان  آوردند اما چندین بار عملکرد خوب سنگربان مانع از فرو ریختن دروازه مهمان شد.
 در ادامه نماینده ساری از لاک دفاعی خارج شد و رو به جلو کشید و توانست در یکی از موقعیت های بدست اورده از ضربه کاشته به گل برسد و این نیمه با برتری (۱بر ۰ ) ستارگان ساری خاتمه یابد.
در نیمه دوم وضع تغییر کرد ونماینده  محمودآباد چیزی برای از دست دادن نداشت و برای اینکه نتیجه را در دیدار رفت تمام کند ، با دو تغییر وارد زمین  شد و بازی را از همان ابتدا هجومی آغار کرد تا در نهایت بعد از ۱۵ دقیقه  از شروع نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند.
آینده برتر در ادامه نیز دست از بازی هجومی بر نداشت و توانست ۳ گل دیگر به ثمر برساند و نتیجه را (۴بر۱) به سود خود کند.اما این پایان کار نبود و نماینده ساری توانست  در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر برساند تا در نهایت نماینده محمودآباد(۴بر۲) با دست پر بازی را ترک کرده و در آستانه صعود قرار گرفته باشد.
در دیگر دیدار این مرحله در بابل دو تیم شهدای چاری بابل و خزر محمودآباد در  ورزشگاه آبیاری بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی (۱بر۱) انجامید. و نماینده محمودآباد با گل زده در خانه حریف   شانس بیشتری  برای صعود دارد.
دیدار دور برگشت روز پنج شنبه ۲۶ فروردین   ساعت ۱۵:۳۰در ساری و محمودآباد برگزار می شود.
دیدار اول :ستارگان ساری-آینده برتر محمودآباد-(ورزشگاه ساری)
دیدار دوم:خزر محمودآباد-شهدای چاری بابل-(ورزشگاهشهید بهشتی محمودآباد)

 

1

2

3

4

5

6

7