آخرین خبر از مازنی ها در لیگ جهانی کاراته/چالاکی ، برزگر و آرامیده حذف شدند!!

اماراتی ها هر طور که بود جلوی پیشروی فاطمه چالاکی را گرفتند تا امید اول کاراته بانوان برای کسب مدال در لیگ جهانی پس از شروعی عالی، وداعی تلخ داشته باشد. به گزارش مازند اسپرت؛فاطمه چالاکی اولین نماینده ایران در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با پیروزی قاطع ۸ بر صفر برابر حریف استرالیایی به مرحله […]

1اماراتی ها هر طور که بود جلوی پیشروی فاطمه چالاکی را گرفتند تا امید اول کاراته بانوان برای کسب مدال در لیگ جهانی پس از شروعی عالی، وداعی تلخ داشته باشد.

به گزارش مازند اسپرت؛فاطمه چالاکی اولین نماینده ایران در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با پیروزی قاطع ۸ بر صفر برابر حریف استرالیایی به مرحله دوم صعود کرد. وی در دور دوم حریفی از ایتالیا را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد. در دیدار سوم هم برابر حریفی از کشور امارات قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد که در پایان داوران رای ناعادلانه به پیروزی نماینده کشور میزبان دادند. در ادامه حریف اماراتی برابر سالنی جفری از کشور مالزی که در رقابت های جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرده بود قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد و در نتیجه چالاکی از دور رقابت ها کنار رفت.

اما زهره برزگر همشهری و هم وزنی چالاکی و دارنده نخستین طلای جهانی تاریخ کاراته بانوان به راحتی میدان را ترک گفت. او در دیدار خود برابر حریفی از کشور آذربایجان مغلوب شد و با شکست حریف آذربایجانی در دور بعد، از دور رقابت ها کناررفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم هم سلاله مرادی دیگر قائمشهری تیم ایران در بازی نخست برابر حریفی از کشور مصر تن به شکست داد اما با راهیابی حریفش به دیدار نهایی او می تواند شانس خود را در جدول رپه شارژ آزمایش کند.

امیرحسین آرامیده کاراته کای آملی هم با نتیجه ۵ بر ۰ بر حریف اماراتی در دور اول غلبه کرد. در دور دوم قهرمان ایتالیایی را ۴ بر ۱ شکست داد اما در دور سوم مغلوب حریفی از آفریقای جنوبی شد و از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم آقایان هم محمد شهریاری کاراته کای ساروی حضور داشت که کارش را در این رقابت ها با پیروزی ۵ بر صفر برابر حریف ازبکستانی کار خود را آغاز کرد و در مرحله دوم برابر حریفی از کشور میزبان را ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم باید به مصاف آیکوت کایا از ترکیه رفت و با شکست ۵ بر یک حذف شد.

به گزارش مازند اسپرت؛هنوز مبینا کاویانی کاراته کای وزن ۶۸ کیلوگرم رقابت های خود را آغاز نکرده است.