مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور/شکست بهارنارنج بابل و پدیده ساری در روز برتری ساده دانش

هفته ی پایانی درحالی برگزارشد که بهارنارنج بابل تیم از پیش صعودکرده این گروه درمشهد به مصاف استعداد برتر مشهد رفت. به گزارش مازند اسپرت؛بهارنارنج که یک هفته به اتمام مرحله مقدماتی به دور بعد بازیها صعود کرده بود به بازیکنان ذخیره خود میدان داد.یاسر خلیلی در غیاب محمودتابی و مهندس غلام نیا ,سرمربیگری تیم […]

1هفته ی پایانی درحالی برگزارشد که بهارنارنج بابل تیم از پیش صعودکرده این گروه درمشهد به مصاف استعداد برتر مشهد رفت.

به گزارش مازند اسپرت؛بهارنارنج که یک هفته به اتمام مرحله مقدماتی به دور بعد بازیها صعود کرده بود به بازیکنان ذخیره خود میدان داد.
یاسر خلیلی در غیاب محمودتابی و مهندس غلام نیا ,سرمربیگری تیم را بر عهده داشت. وی با راهنمایی بسیار خوب, تیمش را راهی میدان کرد.
بازی متعادل و با احتیاط ازجانب هر دوتیم پیش میرفت. اما این حریف مشهدی بود که در اواسط نیمه اول ,میانه میدان را در دست گرفتند و با پاس های کوتاه برای خود موقعیت خلق میکردند,تا جایی که اشتباه محمدمومنی درخط دفاع منجر به گل اول استعداد برتر شد.
بعداز ۵ دقیقه نیز بار دیگر استعداد به گل رسید.
نیمه ی اول با نتیجه ۲_۰ به نفع مشهد به پایان رسید.
اما این بابلی ها بودند که نیمه ی دوم را کاملا متفاوت شروع کردند و چندین و چند موقعیت خلق کردند.
دقیقه ۶۰ بود که پاس زیبای سید سهیل حسینی به عبدالله عبادی وی را با دروازه بان تک به تک کرد و خطای دروازه بان مشهد منجربه کارت قرمزش شد.
بازی درحالی پیش میرفت که حریف مشهدی فقط رو به بازی مستقیم آورده بود.
حدودا دقیقه ۸۵ بازی بود که برخلاف جریان بازی بار دیگر مهاجم مشهد با دروازه بان بهارنارنج تک به تک شد و با گرفتن پنالتی و کارت قرمز, بهارنارنج نیز ۱۰ نفره شد و این پنالتی به گل تبدیل شد.
بازی با نتیجه ۳_۰ به نفع استعدادبرتر مشهد به پایان رسید.
در دیگر بازی های این هفته دوتیم صبا قم و پدیده ساری به مصاف یکدیگر رفتند که با شکست ۱ بر صفر دیگر نماینده مازندران همراه بود اما تیم پارس خلیج خودرو قرچک که سقوط خود را از پیش مسجل کرده بود برای دیدار با تیم دانش فریدونکنار اماده نشد تا این بازی  3 بر ۰ به سود تیم مازندرانی اعلام شود.
لازم به ذکر است تیم های بهارنارنج بابل, پدیده ساری, دانش فریدونکنار که به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات حاضر شدند به ترتیب با ۲۱ و ۱۹ و ۱۹ در رده های دوم, چهارم و پنجم این مسابقات قرار گرفتند که در این میان بهارنارنج بابل به جمع ۸ تیم برتر مسابقات صعود کرد.