فضای ورزشی مازندران باید المپیکی شود

به گزارش مازند اسپرت ؛ با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل، معاونان و اعضای ستاد امروز جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این جلسه که به منظور حضور پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در آستانه المپیک ریو ۲۰۱۶ برگزار شد، برای حضور قدرتمند و […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل، معاونان و اعضای ستاد امروز جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور حضور پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در آستانه المپیک ریو ۲۰۱۶ برگزار شد، برای حضور قدرتمند و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در آوردگاه مهم المپیک برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه با بیان اینکه باید فضای المپیکی در سطح استان فراهم شود، گفت: در آستانه بازی‌های مهم المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار داریم که برای ایجاد انگیزه بیشتر، باید شرایط حضور ورزشکاران و قهرمانان در این آوردگاه فراهم شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه مازندران استان توانمند و افتخار ورزش کشور است، افزود: اعتقاد ما بر این است که ورزش مازندران می‌تواند محور توسعه استان شود.

وی رقابت ورزشکاران را در المپیک فرصت طلایی قلمداد کرد و گفت: در آستانه مسابقات المپیک هستیم که با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی همه فعالیت‌ها باید در محور المپیک تدوین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای پشتیبانی و بررسی وضعیت ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی خبر داد و افزود: امیدوارم قهرمانان مازندرانی با درخشش و افتخارآفرینی‌شان در مسابقات المپیک زمینه شادی و غرورآفرینی مردم را فراهم کنند.