برگزاری کلاس داوری درجه ۳ کشور در فریدونکنار

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلامحسین صانعی ظهر امروز در جلسه کمیته‌های هیئت فوتبال فریدونکنار اظهار کرد: با هماهنگی هیئت فوتبال استان و میزبانی شایسته اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال فریدونکنار یک دوره کلاس داوری درجه سه ایران با حضور ۲۱ داور مازندرانی در این شهرستان ساحلی برگزار شده است. وی افزود: این […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلامحسین صانعی ظهر امروز در جلسه کمیته‌های هیئت فوتبال فریدونکنار اظهار کرد: با هماهنگی هیئت فوتبال استان و میزبانی شایسته اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال فریدونکنار یک دوره کلاس داوری درجه سه ایران با حضور ۲۱ داور مازندرانی در این شهرستان ساحلی برگزار شده است.

وی افزود: این دوره از کلاس‌ها برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش فریدونکنار در دو بخش تئوری و عملی با حضور اساتید مجرب کشوری و استانی دایر شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: ۲۱ داور از شهرستان‌های سیمرغ، بهنمیر، ساری، بابل، آمل، محمودآباد، بابلسر و فریدونکنار در این دوره از کلاس‌ها شرکت کردند.

صانعی ادامه داد: حجت‌الله بهروش مدرس داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این دوره کلاس داوری درجه سه ایران با حضور ۲۱ داور مازندرانی در فریدونکنار حضور داشت و تجربیات خود را به شرکت‌کنندگان تدریس کرد.

وی بیان کرد: کلاس داوری درجه سه ایران در مجموعه ورزشی استادیوم شهید کریم آزادی شهرستان فریدونکنار برگزار شد که به مدت پنج روز به طول انجامید و شرکت‌کنندگان دوره‌های تئوری خود را در سالن اجتماعات هیات فوتبال فریدونکنار فرا گرفتند و دوره عملی نیز بر روی چمن استادیوم آزادی برگزار شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: حسین نورانی نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز در این دوره از کلاس‌های آموزش داوری در فریدونکنار حضور یافت.

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف پشتوانه‌سازی و تربیت نسل جدید داوران برای آینده داوری فوتبال و همچنین ارتقای سطح داوری در سطح استان به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.

صانعی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی مجموعه قوانین رسمی و بین‌المللی داوری فوتبال و قوانین ۱۷ گانه فوتبال را فراگرفته و همچنین پس از اخذ نمره قبولی در آزمون آمادگی جسمانی و آزمون کتبی مدرک داوری درجه سه به شرکت‌کنندگان اعطا شد.