امیدوارم در ازبکستان بهتر از دوره قبل نتیجه کسب کنیممنصوری: برگزاری اردو در کیش صرفا برای ارتقا روحیه است/ جودوکاران به آرامش نیاز دارند

سرمربی تیم ملی جودو گفت: حضور ملی پوشان در جزیره کیش صرفا جهت ارتقاء روحیه آنها است و بیشتر می‌خواهیم ملی پوشان پیش از اعزام به ازبکستان آرامش داشته باشند.   به گزارش مازند اسپرت  بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در حالی از  27 فروردین ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد که تیم […]

خبرگزاری فارس: منصوری: برگزاری اردو در کیش صرفا برای ارتقا روحیه است/ جودوکاران به آرامش نیاز دارند

سرمربی تیم ملی جودو گفت: حضور ملی پوشان در جزیره کیش صرفا جهت ارتقاء روحیه آنها است و بیشتر می‌خواهیم ملی پوشان پیش از اعزام به ازبکستان آرامش داشته باشند.

 

به گزارش مازند اسپرت  بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در حالی از  27 فروردین ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد که تیم ملی جودوی کشورمان تمرینات خود را برای حضور در این دوره از رقابت‌ها در تهران پیگیری می‌کند و ساعت ۲ بعدازظهر امروز راهی جزیره کیش می‌شود.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون جودوکاران امروز راهی جزیره کیش خواهند شد و پس از چهار روز تمرین در این جزیزه راهی تهران شده و ۲۴ فروردین ماه جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی تاشکند می‌شوند.

محمدمنصوری در مورد نحوه تمرینات ملی پوشان در اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی جودو امروز در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود و در حال حاضر ۱۴ ملی پوش در تمرینات حضور دارند. خوشبختانه همه شرایط پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردوها مهیا است و امروز برای ارتقاء شرایط روحی و روانی ملی پوشان راهی کیش خواهیم شد تا به مدت ۴ روز تمریناتمان را در جزیره کیش برگزار کنیم. تیم ملی ۲۱ فروردین به تهران بازخواهد گشت و ۲۴ راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود.

وی در ادامه افزود: حضور ملی پوشان در جزیره کیش صرفا جهت ارتقاء روحیه آنها است و بیشتر می‌خواهیم ملی پوشان پیش از اعزام آرامش داشته باشند. در حال حاضر تنها در وزن ۶۰ کیلوگرم ناصری پور یک مقدار مصدومیت کوچکی دارد که این آسیب دیدگی هم خیلی جدی نیست.

سرمربی تیم ملی جودوی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: آرام آرام باید ملی پوشان وزن کم کنند تا روز وزن کشی مشکلی نداشته باشند. امیدوارم یک مدال برنزی که تیم ملی جودو دوره قبل در مسابقات آسیایی کسب کرده بود در ازبکستان ارتقاء پیدا کند. جودوی ایران از سال ۲۰۰۸ به بعد در مسابقات قهرمانی آسیا از لحاظ کسب مدال نزول کرده است و هر سال شرایط بدتر شده و امیدوارم که سال ۲۰۱۶ برای جودو اتفاق های خوبی رقم بخورد.

منصوری در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط تیم‌های ثبت نام کننده در مسابقات قهرمانی آسیا مطلع هستید یا خیر، گفت: کره جنوبی، ازبکستان، مغولستان، قزاقستان و تاجیکستان همه با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت خواهند کرد و قطعا رقابت‌ها بسیار حساس خواهد شد. البته ژاپنی‌ها با نفرات دوم و سوم خود راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد که نفرات دوم و سوم آنها با نفرات اصلی خود هیچ تفاوتی ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا محجوب در کنار ملی پوشان راهی کیش نخواهد شد گفت: جواد محجوب به تازگی از مسابقات و اردوی گرجستان به تهران بازگشته است و به همین دلیل تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را کنار مربی اختصاصی در تهران پیگیری خواهد کرد./فارس